Gå til innhold

Dere som bruker BB-cream!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke bruker der og er dere fornøyd? Har dere prøvd noe dere ikke har vært fornøyd med? Jeg kjøpte nettopp en svindyr BB-cream fra spaet av merket dr. Med christine Schrammek. Er veldig misfornøyd! Huden blir oljete og jeg føler kremen ligger som et lag oppå huden istedet for å blende inn med huden.

http://www.schrammek.com/derma-cosmetics/regulating/blemish-balm/

Anonymous poster hash: e6fd6...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd litt forskjellig og noen er som du skriver, legger seg oppå huden og blir kornete hvis man gnir for mye. Jeg er fornøyd med cosmica BB-cream fra apoteket, og shiseido sin farget dagkrem i tube (husker ikke navnet) .

Anonymous poster hash: b7f32...32a

Skrevet

Jeg har også kjøpt dyre varianter, men er absolutt ikke fornøyd med BB-cream. Liker godt farget dagkrem fra Laura Mercier, men den dekker ikke veldig mye så i dårlige perioder blir det foundation.

Laura Mercier er også dyr, så ville ikke kjøpt uten å prøve den først.

Anonymous poster hash: 61239...3d2

Skrevet

Har prøvd Gosh, Maybelline og The Body Shop. Jeg liker den sistnevnte best. Av de to andre er Maybelline fin til hverdags og Gosh fin til kvelds siden jeg ser mer sparklet ut i Gosh sin.

Anonymous poster hash: ffae7...dc1
Skrevet

For min del duger Garnier sin helt fint.

Skrevet

Har en venninne som jobber på Vita, hun hadde prøvd alle merkene de førte pluss noen dyre fra parfymeriet og hun sa at den beste hun hadde prøvd faktisk var Loreal sin. Så da kjøpte jeg Loreal, veldig fornøyd med den så jeg har ikke prøvd noen andre jeg....

Har den vanlige til ansiktet, og denne til under øynene:

http://www.vita.no/l-oreal-nude-magique-bb-concealer

Anonymous poster hash: bf13f...cff
Skrevet

Veldig fornøyd med No7 sin BB, kjøpt på Boots apotek. Prøvde fra garnier, den var skikkelig oljete og fet - kunne ikke bruke den..

Anonymous poster hash: ea702...f9a

Skrevet

Bruker den fra Dior, og er veldig fornøyd med den :)

Anonymous poster hash: 224f6...1ea
Skrevet

Bruker Loreal sin CC cream :) den er "grønn" - ikke hudfarget, slik at den skjuler rødskjæret i huden. er veldig fornøyd med den, men syns det forskjell på hva jeg bruker for å påføre den. (kost - type kost, svamp, hendene osv)

Anonymous poster hash: 239f9...65e
Skrevet

Bruker cc cream fra Clinique. Veldig fornøyd med den.

Har prøvd bb cream fra Body Shop og var forsåvidt fornøyd, men den var litt "tørr" i konsistens.

Anonymous poster hash: fe3fe...843

Skrevet

Har bb cream fra Decleor, ikke fornøyd i det hele tatt. Helt umulig å få jevn, og hvis du 'håndterer' den for mye blir den klumpete. Dyr og ubrukelig:(

Anonymous poster hash: 637d2...11e

Skrevet

Jeg liker maybelline sin. Gosh er også ok, men litt grå, ihvertfall på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...