Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hvilket merke bruker der og er dere fornøyd? Har dere prøvd noe dere ikke har vært fornøyd med? Jeg kjøpte nettopp en svindyr BB-cream fra spaet av merket dr. Med christine Schrammek. Er veldig misfornøyd! Huden blir oljete og jeg føler kremen ligger som et lag oppå huden istedet for å blende inn med huden. http://www.schrammek.com/derma-cosmetics/regulating/blemish-balm/ Anonymous poster hash: e6fd6...0af
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Har prøvd litt forskjellig og noen er som du skriver, legger seg oppå huden og blir kornete hvis man gnir for mye. Jeg er fornøyd med cosmica BB-cream fra apoteket, og shiseido sin farget dagkrem i tube (husker ikke navnet) . Anonymous poster hash: b7f32...32a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har også kjøpt dyre varianter, men er absolutt ikke fornøyd med BB-cream. Liker godt farget dagkrem fra Laura Mercier, men den dekker ikke veldig mye så i dårlige perioder blir det foundation. Laura Mercier er også dyr, så ville ikke kjøpt uten å prøve den først. Anonymous poster hash: 61239...3d2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Har prøvd Gosh, Maybelline og The Body Shop. Jeg liker den sistnevnte best. Av de to andre er Maybelline fin til hverdags og Gosh fin til kvelds siden jeg ser mer sparklet ut i Gosh sin. Anonymous poster hash: ffae7...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Har en venninne som jobber på Vita, hun hadde prøvd alle merkene de førte pluss noen dyre fra parfymeriet og hun sa at den beste hun hadde prøvd faktisk var Loreal sin. Så da kjøpte jeg Loreal, veldig fornøyd med den så jeg har ikke prøvd noen andre jeg.... Har den vanlige til ansiktet, og denne til under øynene: http://www.vita.no/l-oreal-nude-magique-bb-concealer Anonymous poster hash: bf13f...cff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Veldig fornøyd med No7 sin BB, kjøpt på Boots apotek. Prøvde fra garnier, den var skikkelig oljete og fet - kunne ikke bruke den.. Anonymous poster hash: ea702...f9a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Bruker den fra Dior, og er veldig fornøyd med den Anonymous poster hash: 224f6...1ea
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Bruker Loreal sin CC cream den er "grønn" - ikke hudfarget, slik at den skjuler rødskjæret i huden. er veldig fornøyd med den, men syns det forskjell på hva jeg bruker for å påføre den. (kost - type kost, svamp, hendene osv) Anonymous poster hash: 239f9...65e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Bruker cc cream fra Clinique. Veldig fornøyd med den. Har prøvd bb cream fra Body Shop og var forsåvidt fornøyd, men den var litt "tørr" i konsistens. Anonymous poster hash: fe3fe...843
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Har bb cream fra Decleor, ikke fornøyd i det hele tatt. Helt umulig å få jevn, og hvis du 'håndterer' den for mye blir den klumpete. Dyr og ubrukelig:( Anonymous poster hash: 637d2...11e
Blondzilla Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Jeg liker maybelline sin. Gosh er også ok, men litt grå, ihvertfall på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå