Gå til innhold

Syden med baby på 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye stress? Hun får mme. Mye stress med vannkoking og koking av flasker osv?

Anonymous poster hash: 2db2e...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel ikke vannkoking det verste. Så små har ingenting i varmen å gjøre.

Anonymous poster hash: 18d19...7c6

Skrevet

Vi var i Tyrkia i juli når storesøster var 2 1/2 mnd. Gikk helt fint. Men det kommer jo an på barnet da. Og jeg fullammet. Det blir vel ikke stress om du er godt forberedt på litt ekstra arbeid :) Og har med det du trenger.

Skrevet

Jeg var i Italia med baby på 4 mnd. Kokte flaskevann, hadde med sterilisator og mme hjemmefra så pakket jo ikke lett, men greit å ha det man er vant til.

Det var ikke noe stress, babyen koste seg i skyggen i lette klær:)

Skrevet

Jeg var i Italia med baby på 4 mnd. Kokte flaskevann, hadde med sterilisator og mme hjemmefra så pakket jo ikke lett, men greit å ha det man er vant til.

sterilisator? :) Er dette noe man burde ha om man gir flaske? :) Hva. Hvordan og hvor får man kjøpt? Hva brukes det til? Hehe..

Anonymous poster hash: 8d539...e56

Skrevet

sterilisator? :) Er dette noe man burde ha om man gir flaske? :) Hva. Hvordan og hvor får man kjøpt? Hva brukes det til? Hehe..

Anonymous poster hash: 8d539...e56

Må og må, det er vel kanskje ikke livsnødvendig, men er en enkel måte å rengjøre flaskene. Det finnes masse forskjellig, husker ikke helt hvilken vi hadde. Kan tenke meg at vi kjøpte den på apoteket, men ikke helt sikker der heller:)

Skrevet

Vi var i Thailand med mini på 5 mnd. Gikk så fint så 😊

Skrevet

Nå er vel ikke vannkoking det verste. Så små har ingenting i varmen å gjøre.

Anonymous poster hash: 18d19...7c6

Så de som bor der får ikke barn de? For små barn har jo ikke noe i varmen å gjøre

Anonymous poster hash: 3fc18...b48

Skrevet

Begge gangene når vi har hatt nyfødte har vi vært i utlandet før dem var 5 mnd. Det gikk helt fint, mye enklere da enn når dem bikket 8 mnd. Da ble det mye mer styr med tanke på mat, dem hadde større utforskningstrang og krabbet omkring. Synes det var mer stressende, da jeg ikke kunne holde dem like mye borte ifra solen, mye mer utstyr å dra med, og puppen kunne jeg ikke slenge frem i samme grad for å mate.

Anonymous poster hash: 56ea4...3f5
Gjest thricane
Skrevet

Dro til Australia med en baby på fem måneder. Gikk fint det :-)

Skrevet

Vi var første gang da vår var 7 uker. Hadde med alt jeg brukte hjemme til vanlig.gikk kjempe bra:)

Anonymous poster hash: d6faa...302

Skrevet

Vi var da eldste var 4 mnd. Hadde med sånne ferdigblandede kartonger med mme, som vi pakket i vogna og prampaken. Gikk helt supert. Når de er så små, så sover de jo ofte en stund på dagtid, og så byttet vi litt på å være inne med henne eller at hun lå under babygymmen i skyggen.

Skal snart reise med lillebror på 10 mnd. Ser for meg at det blir travlere siden han er så aktiv, og sover lite på dagtid.

Anonymous poster hash: 2d2a1...499

Skrevet

Nå er vel ikke vannkoking det verste. Så små har ingenting i varmen å gjøre. Anonymous poster hash: 18d19...7c6

Merkelig svar. Det står ingenting i innlegget om å dra når det er 40 pluss der. Landene rundt Middelhavet er topp på denne tiden f.eks. - varmere enn her uten å være plagsomt for noen.

Skrevet

Sjekk ut om det er mikro der dere skal bo, så kan du kjøpe inn steriliseringsposer som passer flaskene du har 😊

Skrevet

Unngå Thailand,ellers er det vel bare og kjøre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...