Gå til innhold

tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta en Ul rundt uke 12. Men nå har jeg tatt en tidlig ultralyd som viste at jeg var rundt en uke kortere på vei enn hva mens terminen sier. Så når er det best å ta ultralyd? Når mens terminen sier 12 uker, og jeg kanskje bare er 11 uker, eller når tidlig ul sier 12 uker og jeg kanskje er 13 uker?

Anonymous poster hash: 0e0bc...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha nevnt det når du bestiller time, de du bestiller hos vet sikkert hva som er best.

Jeg var på ul i uke 7 og 12 og begge gangene ble jeg flyttet fram, men på oul ble jeg allikevel flyttet 2 dager tilbake fra opprinnelig menstermin. Kanskje best å ta utgangspunkt i menstermin

Anonymous poster hash: 2233f...ded

Skrevet

Hva er formålet med undersøkelsen da? Hvis det feks å undersøke for downs syndrom, gjør de det mellom uke 11 og 14 tror jeg. I uke 13-14 kan du i noen tilfeller, hvis det er en flink lege, se kjønnet. Tror jeg derfor ville ventet til det.

Anonymous poster hash: 98c3d...dec

Skrevet

Pga. litt komplikasjoner så langt i svangerskapet vil jeg gjerne se at alt står bra til før vi begynner å fortelle det til folk. Vil gjerne se at hjertet fortsatt banker :)  Så er ikke i utgangspunktet for å sjekke for Downs. Men etter å ha pratet med mannen om når han har mulighet til å få fri fra jobben, må det kanskje bli når menstermin er 13 uker, og tidlig ul er 12 uker. Kommer nok til å forhøre meg litt når jeg ringer for å bestille.

Anonymous poster hash: 0e0bc...443

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...