sug lut Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Aleinemiddag foran tv og Highway thru Hell, kuleste programmet ever. Ok, salat er ikke mandigmandig, da. Men ellers? Snøstorm, vogntog og tøffe redningsbiler? Oh yes, jeg har baller av stål.
Ziva Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Kos deg, her har pingle-genet (som jeg absolutt ikke trodde jeg hadde snev av) slått inn. Sitter innpakka i ullteppe, slurper glovarm buljong og fryser. Jeg fryser noe så inni $#@$^&*#. Jeg som de 8 siste årene har hatt hetetokter som kunne slått ut ei ku. Jeg som sitter på elgjakt i -2°C med ankelsokker i stedenfor ullsokker og tynn fleecejakke med t-skjorte under i stedenfor tykk jaktdress. Jeg hater å fryse.
sug lut Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2014 Du blir antakelig syk, da? Hufsle, ikke hyggelig. Få noen til å skaffe alt du vil ha, gode ting å spise og drikke - anbefaler buljong med hakket hvitløk, hakket chili og hakket ingefær. Varmt og sterkt og så må du spise alt det som ligger nederst (alt det som er hakket) for det gjør deg både varm og frisk.
Ziva Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Klart jeg blir syk når vi fikk uventet barnefri og gubben skal løpe Holmenkollstafetten med påfølgende lystig lag med jobben.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 God bedring ziva! Vet ikke hva man kaller min tilstand i dag, men varmet kompe til arvingen og meg, etterpå sovnet jeg på sofaen med Disney film på tv... God fredag Jeg våknet med hodeverk, men jeg er i det minste våken
☆☆☆ Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Klart jeg blir syk når vi fikk uventet barnefri og gubben skal løpe Holmenkollstafetten med påfølgende lystig lag med jobben.Kjipe greier. Eg blir alltid sjuk 3 dagar inn i feriar, slår ikkje feil.. God bedring!
Musemorbr / Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Er jeg mandig også da? Jeg har sett samtlige episoder av Orange County Choppers og Wheelers Dealer, det meste av Top Gear og en god del Ice Road Truckers. Nå skal jeg dampe en dåpskjole. Etter The best of Top Gear. Mannen er på jobb, begge barna sover og jeg fant en bortgjemt sjokolade i skapet.
Ziva Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Klart jeg blir syk når vi fikk uventet barnefri og gubben skal løpe Holmenkollstafetten med påfølgende lystig lag med jobben.Kjipe greier. Eg blir alltid sjuk 3 dagar inn i feriar, slår ikkje feil..God bedring! Du er som gubben min da. Han får alltid bihulebetennelse i juleferien, det slår aldri feil.
*Miss Marple* Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Klart jeg blir syk når vi fikk uventet barnefri og gubben skal løpe Holmenkollstafetten med påfølgende lystig lag med jobben.Kjipe greier. Eg blir alltid sjuk 3 dagar inn i feriar, slår ikkje feil..God bedring! Du er som gubben min da. Han får alltid bihulebetennelse i juleferien, det slår aldri feil. Beklager, men nå måtte jeg le litt. Litt av en tradisjon.
Ziva Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Klart jeg blir syk når vi fikk uventet barnefri og gubben skal løpe Holmenkollstafetten med påfølgende lystig lag med jobben.Kjipe greier. Eg blir alltid sjuk 3 dagar inn i feriar, slår ikkje feil..God bedring! Du er som gubben min da. Han får alltid bihulebetennelse i juleferien, det slår aldri feil. Beklager, men nå måtte jeg le litt. Litt av en tradisjon. Herlig tradisjon ja Det som er mest morsomt er at gubben blir like overrasket hver jul.
Iiiiik Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 God bedring, Ziva! For menn med sans for tradisjoner kan jeg anbefale klare markører. Faren min hadde en strikket aranjakke han kun brukte når han hadde feber. Dessuten ble ikke håret gredd. Da var han helt helt sikker på at ingen misforstod og trodde han var frisk. Hvis noen skulle komme til å være døve og ikke få med seg stønningen og klagingen, mener jeg...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 God bedring, Ziva! For menn med sans for tradisjoner kan jeg anbefale klare markører. Faren min hadde en strikket aranjakke han kun brukte når han hadde feber. Dessuten ble ikke håret gredd. Da var han helt helt sikker på at ingen misforstod og trodde han var frisk. Hvis noen skulle komme til å være døve og ikke få med seg stønningen og klagingen, mener jeg... Og akkurat derfor skulle mannen min ønske han hadde mer hår. Sikkert derfor han akker seg meget høylytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå