PrinsesseHengepupp Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 (endret) En kvinnekropp med kurver er vakker, ja. Mannskroppen? Næh. Endret 9. mai 2014 av PrinsesseHengepupp
sug lut Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hvor lang er en tråd? Ja, den kan være vakker, men den trenger ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Noens er det. Andre ikke fult så mye og andre igjen direkte stygge. Mannens er lekker Anonymous poster hash: 802a4...4ad
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Det finnes vakre mannekropper, det finnes sexy mannekropper, det finnes mandige mannekropper, det finnes flotte mannekropper, det finnes ekle mannekropper, det finnes mindre pene mannekropper, det finnes hårete mannekropper, det finnes pinglete mannekropper osv osv osv osv osv. Mannen min er flott og sexy Anonymous poster hash: 2d958...3b7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Kjæresten min sin kropp er vakker ja 😊😘. Kan se på den i timesvis 😉 Anonymous poster hash: 56e6b...9e7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Ikke vakker, men deilig og sexy.. Jeg syns det mest deiligste med en mann er pysjamasbukse som såvidet henger på hofta! Mmmhhhmm! Elsker mandige mannfolk, ikke puslete menn som beina stikker ut på! Anonymous poster hash: acd2e...d60
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Åh yes! Om det er en flott mannekropp, mandig , ikke dvask og ekkel. Anonymous poster hash: b56bf...d5d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 En mannekropp i god form synes jeg er vakker, ja Anonymous poster hash: 3b562...164
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Hell yeah! Nå skal jeg se på Eric andre Jessie og sikle på et fantastisk mannebein Anonymous poster hash: 8b368...0af
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Ja. Kvinneropper? Nei. Anonymous poster hash: 422ac...ca5
skjotta Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Ryggen på en sterk mann som hugger ved er vakkert...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Ja det synes jeg. Kjenner jeg blir litt provosert over enkelte her som skriver at mannens kropp må være sånn og sånn. Og at det motsatte er usexy/ekkelt osv.. Tror dere ikke menn med "mindre perfekte" kropper også kan bli såret? Hvordan hadde menn som snakket slik om kvinnekroppen blitt mottatt? Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Ja det synes jeg. Kjenner jeg blir litt provosert over enkelte her som skriver at mannens kropp må være sånn og sånn. Og at det motsatte er usexy/ekkelt osv.. Tror dere ikke menn med "mindre perfekte" kropper også kan bli såret? Hvordan hadde menn som snakket slik om kvinnekroppen blitt mottatt? Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9 Kan man ikke si hva man liker/ikke liker? Jeg syntes ikke dvaske, tykke menn. Er virkelig ikke noe jeg forbinder med lekker eller sexy. Men det er min mening!! Anonymous poster hash: afbb4...1ee
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Jeg syns som regel kvinnekropper er vakrere. Aner ikke hvorfor. Har tenkt på dette før. Men mannekropper kan være uendelig deilige de også O:) Setter pris på en sterk kropp. Heterofil kvinne her, altså. Anonymous poster hash: e0683...5ec
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Ja det synes jeg. Kjenner jeg blir litt provosert over enkelte her som skriver at mannens kropp må være sånn og sånn. Og at det motsatte er usexy/ekkelt osv.. Tror dere ikke menn med "mindre perfekte" kropper også kan bli såret? Hvordan hadde menn som snakket slik om kvinnekroppen blitt mottatt? Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9 Tror du dvaske, bleikfeite menn sitter på anonymforumet her? Anonymous poster hash: 422ac...ca5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Ja det synes jeg. Kjenner jeg blir litt provosert over enkelte her som skriver at mannens kropp må være sånn og sånn. Og at det motsatte er usexy/ekkelt osv.. Tror dere ikke menn med "mindre perfekte" kropper også kan bli såret? Hvordan hadde menn som snakket slik om kvinnekroppen blitt mottatt? Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9 Tror du dvaske, bleikfeite menn sitter på anonymforumet her? Anonymous poster hash: 422ac...ca5 Det er vel noe med det å påpeke at det å være "sånn eller sånn" er ekkelt. Det holder vel å si hva man synes er flott? Anonymous poster hash: a7fc3...af9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Tror du ikke menn snakker om kvinnekropper? Hva de liker, sprettrumpe/ saggy ass... Hengepupper el sprettpupper . Naiv much du eller? Anonymous poster hash: b56bf...d5d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Jeg syns som regel kvinnekropper er vakrere. Aner ikke hvorfor. Har tenkt på dette før. Men mannekropper kan være uendelig deilige de også O:) Setter pris på en sterk kropp. Heterofil kvinne her, altså. Anonymous poster hash: e0683...5ec Enig med deg jeg:) Anonymous poster hash: b1ce5...758
mamma_bergen Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 Ja det synes jeg. Kjenner jeg blir litt provosert over enkelte her som skriver at mannens kropp må være sånn og sånn. Og at det motsatte er usexy/ekkelt osv.. Tror dere ikke menn med "mindre perfekte" kropper også kan bli såret? Hvordan hadde menn som snakket slik om kvinnekroppen blitt mottatt? Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9 Som om menn ikke har meninger om hva slags kvinnekropper de liker For å svare på hi så er det både vakre, sexy og deilige mannekropper, og det finnes det motsatte Sånn er livet
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #22 Skrevet 9. mai 2014 En litt slank, men likevel muskuløs og solbrun mannekropp er veldig vakkert, definerte brystmuskler, hint av sixpack. Mm Anonymous poster hash: d0a19...c13
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #23 Skrevet 9. mai 2014 Er ikke naiv. Synes bare det er en uting å si at andres kropper er ekle. Finner det barnslig og umodent og tenker at folk som snakker på den måten er lite empatiske. hilsen anonym lenger opp. Anonymous poster hash: 7b2a0...5f9
MissMagica Skrevet 9. mai 2014 #24 Skrevet 9. mai 2014 Ikke så veldig. Liker kvinnekroppen mye bedre.
Kokken 81 Skrevet 9. mai 2014 #25 Skrevet 9. mai 2014 Syns damekropper er vakrere enn manns kropper. Men absolutt flotte å se på ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå