Gå til innhold

hva blir det til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe medisterdeig og en del melk som må brukes opp i dag, så da blir det som vi bare kaller for form :P

Ikke akkurat fredagsmiddag, men er så synd å kaste bort fullt brukbar mat, så vi får heller kose oss litt ekstra i morgen :)

Skrevet

Fiskegrateng med revet gulrot.

Skrevet

Har noe medisterdeig og en del melk som må brukes opp i dag, så da blir det som vi bare kaller for form :P

Ikke akkurat fredagsmiddag, men er så synd å kaste bort fullt brukbar mat, så vi får heller kose oss litt ekstra i morgen :)

ja, herregud det er da godt!:)
Skrevet

Fredag = taco

5-åringen som bestemmer middag hver fredag, og tacoen er ukens høydepunkt. Alle vet at vi har taco hver fredag og ikke sjelden er det flere som uttrykker stor misunnelse når hun ved ukeslutt forteller alle som gidder å høre at i dag er det taco til middag og kinderegg til barne-TV (hurra for enkle gleder, gode barndomsminner og søte tradisjoner :))

I dag hadde hun invitert tre av de voksne i barnehagen på tacomiddag, om de ville da ;)

Anonymous poster hash: 83b41...67b
Skrevet

ja, herregud det er da godt!:)

Ja, det er en av mine favoritt hverdagsmiddager :)

Skrevet

Noe enkelt som jeg slipper å lage.

Også skal vi i bursdag å spise kake senere. Mulig vi bare dropper middagen når jeg tenker meg om ;-) 

Skrevet

kylling lår i fløte saus med grønsaker & ris. lager i ovnen med masse godt krydder i :D lettvindt & kjempe godt :)

Skrevet

Hjemmelaget lasagne med salat og urtebrød :-) Har hatt fri idag og laget trippel porsjon, så da fryser jeg ned to til dager jeg har litt dårligere tid :-)

Anonymous poster hash: f2563...5d7

Skrevet

Hjemmelaget lasagne med salat og urtebrød :-) Har hatt fri idag og laget trippel porsjon, så da fryser jeg ned to til dager jeg har litt dårligere tid :-)Anonymous poster hash: f2563...5d7

mmm nam! nå fikk jeg skikkelig lyst på det jeg også. men sambo har spurt om fisk..

Skrevet

Her blir det så enkelt som fiskeboller i hvit saus. Kanskje litt kjedelig på en fredag, men jeg bare elsker det! :)

Anonymous poster hash: 828f5...d96
Skrevet

Grønn salat med feta, avokado, kyllingfilet og bakte cherrytomater.

Anonymous poster hash: 286d7...5f0

Skrevet

Stekt ørret med sopp og paprika. Teriakisaus og blomkålpure. Mmmm... Fiskegalen familie :)

Skrevet

Veel.. Det er jo tross all fredag så hade gjerne slått til med noe godt.. Men kan se ut som jeg får nøye meg med 2 pakker  yum yum nudler...Hehe

Skrevet

Her bestemte mini idag , så da ble det raspeballer med tilbehør.

Anonymous poster hash: a708d...9b1

Skrevet

Jeg skal på vinkveld med jentene å får servert nachos😃 Mannen min skal ha wok med kylling og nudler😊 Ingen vin på han som må kjøre

Og hente meg😊 God kveld til dere alle!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Knekkebrød med ost. 

Skrevet

Bestilte nettopp pizza til voksne og burger til barna fra restaurantennede ved stranden, som vi skal spise på rommet. Ja vi er på charterferie ;)

Skrevet

Lammekebab i pitabrød med restene fra påskens lammelår.

Skrevet

Taco, taco. Jeg er ikke veldig glad i det, men vi hadde så mye av tilbehøret, samt en åpnet pakke med sånne skjell. Så da passet det bra. Med hjemmelaget guacamole for å gjøre det hakket bedre ;)

Skrevet

Salat!!.. Storesøster er med en kamerat ut på pizza. Lillebror og faren skal sikkert ha pølse enten på grill eller i gryta.

Skrevet

Heimelaga lasagne, og den var smashing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...