Gå til innhold

Syden om 5 uker, vil ned 10 kg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke er mulig, men HVORDAN kan jeg klare å gå ned mest mulig på kort tid? Akkurat nå bryr jeg meg fint lite om det er på en usunn måte, vil bare få bort litt før ferien. 

Tips?? :)

Anonymous poster hash: c77ec...24d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du gå opp igjen etter ferien, da? Sorry, men det blir litt for dumt for meg.

Hvordan du skal gå ned i vekt?

Spis variert, med proteiner og grønnsaker til hvert måltid. Last ned Lifesum -appen og legg inn alt du spiser og trener der. Du får tilmålte kalorier etter ønsket vektnedgang, og så er det motiverende at det er kjipt å se "røde dager" der du har spist for mye og trent for lite.

Generell bevegelse i hverdagen er bra, både for vekten og for helsen.

Venn deg til at mat smaker mat, ikke søtt.

Hold deg unna alkohol, brus, saft og kaffedrikker med masse kalorier i.

Om du skal ha nubbesjans til å klare 10 kg på 5 uker må du i hvertfall trene knallhardt, både styrke og utholdenhet...

Anonymous poster hash: b01ee...2a0
Skrevet

Det kan gå! Noka, Nutrilett e.l. Jada, vi har vel alle hørt at kjapt ned gjerne blir kjapt opp, men SERIØST - hvorfor ikke? Du ønsker å gå kjapt ned foran en sydentur, skjønner deg godt! Dessuten viser ny forskning at slike kick-start av slankekurer ikke gir større sjanse for å mislykkes med kuren eller å gå opp etterpå enn om man går sakte ned.

Anonymous poster hash: 192fd...ea9

Skrevet

5-2dietten og tren mye! Løping, sykling, trening der du blir svett

Anonymous poster hash: d5008...ef6

Skrevet

Skal du gå opp igjen etter ferien, da? Sorry, men det blir litt for dumt for meg.

Hvordan du skal gå ned i vekt?

Spis variert, med proteiner og grønnsaker til hvert måltid. Last ned Lifesum -appen og legg inn alt du spiser og trener der. Du får tilmålte kalorier etter ønsket vektnedgang, og så er det motiverende at det er kjipt å se "røde dager" der du har spist for mye og trent for lite.

Generell bevegelse i hverdagen er bra, både for vekten og for helsen.

Venn deg til at mat smaker mat, ikke søtt.

Hold deg unna alkohol, brus, saft og kaffedrikker med masse kalorier i.

Om du skal ha nubbesjans til å klare 10 kg på 5 uker må du i hvertfall trene knallhardt, både styrke og utholdenhet...

Anonymous poster hash: b01ee...2a0

For dumt for deg...., men nå er det jo ikke du som skal ned i vekt heller da..

Anonymous poster hash: 9fb0a...891

Skrevet

Jeg gikk ned 8 kg på 3 uker en gang - skyet bort ca 3000 kcal pr dag (to økter) på ergosykkel. Spiste sunt ved siden av.

Anonymous poster hash: 4fdfb...618

Skrevet

Jeg gikk ned 8 kg på 3 uker en gang - syklet bort ca 3000 kcal pr dag (to økter) på ergosykkel. Spiste sunt ved siden av.

Skrevet

Prøv 5:2, den fungerer fint på meg.

Jeg skal også til syden snart og hadde plan om å gå ned 1 kg i uka, og det har jeg klart frem til nå. Er i 3 uken nå, og har nesten gått ned 3 kg. Jeg trener i tillegg for å stramme opp. Har bare 5kg igjen nå :D

Anonymous poster hash: d3cf6...bbe
Skrevet

Jeg gikk ned 8 kg på 3 uker en gang - skyet bort ca 3000 kcal pr dag (to økter) på ergosykkel. Spiste sunt ved siden av.

3000 kalorier = 4 timer høyintensiv kardiotrening

Anonymous poster hash: 04abe...2fa

Skrevet

Spørs jo hvor overvektig du er da. Er du normalvektig kan det bli vanskelig. Personlig har jeg kuttet ut alt mel, ris, poteter, sukker osv og gått ned 5 kg siden januar. Ikke så fort, men min livsstilsendring er ment å være varig, så jeg spiser linser og bønner ol. Var jeg deg hadde jeg jogget hver dag og prøvd en streng lavkarbodiett.

Anonymous poster hash: 2173f...40f
Skrevet

Vet at det ikke er mulig, men HVORDAN kan jeg klare å gå ned mest mulig på kort tid? Akkurat nå bryr jeg meg fint lite om det er på en usunn måte, vil bare få bort litt før ferien. Tips?? :)Anonymous poster hash: c77ec...24d

Jeg er i samme panikktilstand som deg HI.

Jeg går på Allevo kur og er på min 6. dag i dag. Dag 2-4 var ganske jævlig, og jeg holdt på å klikke. Ikke fordi jeg var sulten, men det mentale med å ikke skulle putte mat i munne. Nå har det gått over, jeg er ikke sulten og jeg må ha på alarm hver 3. time for å huske å drikke shake og spise suppe. Jeg fordeler måltidene slik: kl09:00 shake, kl12:00 suppe, kl 15:00 shake, kl 18:00 suppe, kl 21:00 shake.

Anonymous poster hash: 4230e...6c2

Skrevet

Tusen takk til dere som har kommet med tips :)
Jeg skiter egentlig i hva som skjer etter ferien, men det er ikke noe gøy å skal reise med en gjeng hvor alle er spikere og jeg er den eneste som har 3-4 kg for mye. Så ja, jeg gjør hva som helst, så får jeg heller bruke vinteren (ja, drømme drømme) til å gjøre det på ordentlig vis.

Anonymous poster hash: c77ec...24d
Skrevet

Psfm funker veldig bra for meg. Har gått ned 5 kg på to uker :-)

Skrevet

Nutrilett og 30 day shred. Og 30 min rokkering daglig.

På 10 dager (level1) har jeg mistet 5,5 cm både rundt magen og rumpa. 1,5 på låra også.

Ufattelig effektivt! :-D

Jeg veier meg ikke, så aner ikke hvor mye jeg har gått ned,men muskler veier uansett mer enn fett,så kg bryr jeg meg ikke noe om ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...