Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Jeg går nå på roede og går jevnt og trutt ned i vekt. Det jeg opplever er at hver gang jeg glipper og har en "frotsedag" går jeg enda litt mer ned i vekt... Skriver "frotsedag" i annførselstegn, fordi samenlignet med hvordan jeg frotset før er ikke dette noe å skryte av Igår f. eks spiste jeg følgende: wienerpølse, lakrits, vaffel, en halv kanelsnurr pluss noen knekkebrød og noe frukt. Altså svært lite nyttig mat og mest mat jeg kunne holdt meg unna. Forventet da at jeg hadde gått opp. Jeg veide 69,5 på onsdag, så idag tidlig trodde jeg at jeg kom til å ligge på rundt 70. Hadde egentlig ikke tenkt til å veie meg idag, men etter at jeg hadde dusja sto liksom vekta så lagelig til... Hadde da spist frokost, drukket en del vann. Vekta viste 68,4, altså NED 1,1 kg etter en "frotsedag"... Har nå vært veldig flink og holdt meg unna godis og unyttig mat i 4 uker. Dette har jeg opplevd før også, at dersom jeg er flink med kosten, så rykker jeg ned i vekt dersom jeg har en dag der jeg sprekker.. Spørsmål; er dette normalt? Lønner det seg å ha en sånn dag innimellom? La oss si hver 3 uke eller noe? Legge inn en bevist sprekk liksom.. Anonymous poster hash: 441db...538
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Jeg går nå på roede og går jevnt og trutt ned i vekt. Det jeg opplever er at hver gang jeg glipper og har en "frotsedag" går jeg enda litt mer ned i vekt... Skriver "frotsedag" i annførselstegn, fordi samenlignet med hvordan jeg frotset før er ikke dette noe å skryte av Igår f. eks spiste jeg følgende: wienerpølse, lakrits, vaffel, en halv kanelsnurr pluss noen knekkebrød og noe frukt. Altså svært lite nyttig mat og mest mat jeg kunne holdt meg unna. Forventet da at jeg hadde gått opp. Jeg veide 69,5 på onsdag, så idag tidlig trodde jeg at jeg kom til å ligge på rundt 70. Hadde egentlig ikke tenkt til å veie meg idag, men etter at jeg hadde dusja sto liksom vekta så lagelig til... Hadde da spist frokost, drukket en del vann. Vekta viste 68,4, altså NED 1,1 kg etter en "frotsedag"... Har nå vært veldig flink og holdt meg unna godis og unyttig mat i 4 uker. Dette har jeg opplevd før også, at dersom jeg er flink med kosten, så rykker jeg ned i vekt dersom jeg har en dag der jeg sprekker.. Spørsmål; er dette normalt? Lønner det seg å ha en sånn dag innimellom? La oss si hver 3 uke eller noe? Legge inn en bevist sprekk liksom.. Anonymous poster hash: 441db...538 "wienerpølse, lakrits, vaffel, en halv kanelsnurr pluss noen knekkebrød og noe frukt." Hvis dette var alt du spiste så går du jo ned fordi du spiser alt for lite, ikke fordi du fråtser Anonymous poster hash: 88c3a...9ba
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Ja, du har absolutt et poeng der... HI Anonymous poster hash: 7e561...2c7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Å jo, jeg spiste også en burger king hamburger og 8 innbakte scampi... Jeg viste at jeg hadde spist mer... HI Anonymous poster hash: 7e561...2c7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Ja! Dette er normalt. Du gir en boost til forbrenningen, og en slik fortsette er anbefalt. Jeg bruker dette bevisst, har gått ned 48 kg. Anonymous poster hash: a5308...856
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hvor ofte legger du inn en sånn dag da? HI Anonymous poster hash: 7e561...2c7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 En gang i uka Anonymous poster hash: a5308...856
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Fråtse, ikke frotse. Ser så utrolig dumt ut! Anonymous poster hash: 2cc02...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå