Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 I uken? Jeg vasker 2 ganger. Anonymous poster hash: 3216d...5e7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Nesten hver dag. tar to sek. Anonymous poster hash: 32ba7...d42
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hver dag. Skitten do er ekkelt! Anonymous poster hash: 9b1a8...729
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Nesten hver dag. Gleden med en 3åring som har sluttet med bleie, har dårlig tid og bommer.. Anonymous poster hash: 9bc7e...232
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tørker over med slike do-våtservietter ved behov, oftest flere ganger i uken. Anonymous poster hash: a15cd...7c6
MissMagica Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Vasker do/badet grundig en gang i uka og tørker ellers bort flekker ved behov.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Flere ganger om dagen. Min ene sønn er fullstendig håpløs på do. Han skvetter overalt. Jeg tvinger han nå til å sitte, men det hjelper ikke. Fortsatt tiss overalt. Og jada, han må vaske opp etter seg selv, men det er ikke noe straff, for han LIKER å vaske... Anonymous poster hash: 1b9d6...b53
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Sikkert annen hver dag. Tar bare noen sekunder det Anonymous poster hash: c79db...da9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 En gang i uka. Anonymous poster hash: 22da5...9cb
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Nedi do- hver dag På selve doen- når den ser støvete/møkkete ut, ca en gang i uka Anonymous poster hash: b71b9...2a3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Har samboer som ikke vet hva man bruker toalettbørste til, så her blir det alt mellom 1 og 3 ganger daglig. Usj! Anonymous poster hash: dee46...76b
Salomine Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Ved behov. Gjerne flere ganger for dag hvis nødvendig. Avskyr grisete toaletter.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Doen blir skrubbet skikkelig med klorin av vaskehjelpen hver 14.dag. Nedi doen blir det vasket med dobørsten hver gang noen har laget bremsespor, og siden vi er 6 stykker i familien blir det minst en gang eller to daglig. Tørker over setet o.l. med våtservietter et par ganger i uken. Anonymous poster hash: 2b583...552
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Hver dag Anonymous poster hash: e421b...2d5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 2 gang i uka. Anonymous poster hash: 2ac3a...f82
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Tar lett over hver dag - skikkelig skrubb/vask av hele badet + do 1 gang i uka Anonymous poster hash: f8706...f7e
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Har samboer som ikke vet hva man bruker toalettbørste til, Kanskje på tide med et kurs? Anonymous poster hash: a15cd...7c6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 3-4 ganger i uka Anonymous poster hash: e0dd0...0b1
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 En gang i uka eller oftere ved behov.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 Aldri. Har utedo Anonymous poster hash: 4af7d...bde
Elsker livet Skrevet 9. mai 2014 #23 Skrevet 9. mai 2014 Litt sjeldnere enn behov, det vil si ca. en gang til dagen. I kjelleren sjeldnere for den blir ikke brukt så ofte som i de andre etasjene.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #25 Skrevet 9. mai 2014 Aldri. Har utedo Anonymous poster hash: 4af7d...bde Men du vasker vel på setet? Der folk sitter med runpesvetten sin og støtter seg med hender som nettopp har tørket seg! 😷😧 Anonymous poster hash: e421b...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå