Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere doen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I uken? Jeg vasker 2 ganger.

 

Anonymous poster hash: 3216d...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten hver dag. tar to sek.



Anonymous poster hash: 32ba7...d42
Skrevet

Ved behov, blir nok 2-3 gongar i veka.

Skrevet

Hver dag. Skitten do er ekkelt!



Anonymous poster hash: 9b1a8...729
Skrevet

Nesten hver dag. Gleden med en 3åring som har sluttet med bleie, har dårlig tid og bommer..



Anonymous poster hash: 9bc7e...232
Skrevet

Jeg tørker over med slike do-våtservietter ved behov, oftest flere ganger i uken.



Anonymous poster hash: a15cd...7c6
Skrevet

Vasker do/badet grundig en gang i uka og tørker ellers bort flekker ved behov.

Skrevet

Flere ganger om dagen. Min ene sønn er fullstendig håpløs på do. Han skvetter overalt. Jeg tvinger han nå til å sitte, men det hjelper ikke. Fortsatt tiss overalt. Og jada, han må vaske opp etter seg selv, men det er ikke noe straff, for han LIKER å vaske...

 

Anonymous poster hash: 1b9d6...b53

Skrevet

Sikkert annen hver dag. Tar bare noen sekunder det :)



Anonymous poster hash: c79db...da9
Skrevet

En gang i uka.



Anonymous poster hash: 22da5...9cb
Skrevet

Nedi do- hver dag

På selve doen- når den ser støvete/møkkete ut, ca en gang i uka

 

Anonymous poster hash: b71b9...2a3

Skrevet

Har samboer som ikke vet hva man bruker toalettbørste til, så her blir det alt mellom 1 og 3 ganger daglig. Usj!



Anonymous poster hash: dee46...76b
Skrevet

Ved behov. Gjerne flere ganger for dag hvis nødvendig. Avskyr grisete toaletter.

Skrevet

Doen blir skrubbet skikkelig med klorin av vaskehjelpen hver 14.dag.

 

Nedi doen blir det vasket med dobørsten hver gang noen har laget bremsespor, og siden vi er 6 stykker i familien blir det minst en gang eller to daglig.

 

Tørker over setet o.l. med våtservietter et par ganger i uken.



Anonymous poster hash: 2b583...552
Skrevet

Hver dag



Anonymous poster hash: e421b...2d5
Skrevet

2 gang i uka.

 

Anonymous poster hash: 2ac3a...f82

Skrevet

Tar lett over hver dag - skikkelig skrubb/vask av hele badet + do 1 gang i uka :)



Anonymous poster hash: f8706...f7e
Skrevet

 

Har samboer som ikke vet hva man bruker toalettbørste til,

Kanskje på tide med et kurs?

 

Anonymous poster hash: a15cd...7c6

Skrevet

3-4 ganger i uka

 

Anonymous poster hash: e0dd0...0b1

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

En gang i uka eller oftere ved behov.

Skrevet

Aldri. Har utedo :)

 

Anonymous poster hash: 4af7d...bde

Skrevet

Bor i lag med tre gutter, så ofte!

Skrevet

Litt sjeldnere enn behov, det vil si ca. en gang til dagen. I kjelleren sjeldnere for den blir ikke brukt så ofte som i de andre etasjene.

Skrevet

Aldri. Har utedo :)

 

Anonymous poster hash: 4af7d...bde

Men du vasker vel på setet? Der folk sitter med runpesvetten sin og støtter seg med hender som nettopp har tørket seg! 😷😧

 

Anonymous poster hash: e421b...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...