Gå til innhold

Tips til peeling til tør og sensitiv hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri prøvd peeling før, så tenkte å prøve nå. Har veldig tør, sensitiv hud i ansiktet. Må være uten parfyme og andre ting som irriterer huden. (og hvor får man kjøpt det? )

Trenger også tips til god dag og nattkrem, som gir mye fukt. Har så tør hud at jeg ofte våkner til flasset ansikt.

Anonymous poster hash: 15e4e...657
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 15e4e...657
Skrevet

Vet ikke, har plutselig fått så tørr hud selv, så jeg følger med for å se om du får noen tips :) Har ellers hørt at peeling med valnøtter i er bra for tørr hud.

Skrevet

Ja! Jeg har veldig sensitiv og til tider flassende tørr hud. Trikset er at man da ikke skal bruke vanlig peeling med korn fordi dette skraper vekk det beskyttende fettlaget på huden og gjør det enda verre. Jeg bruker en fra comfort zone sin sensitiv serie skin resonance. Det er et veldig dyrt merke, men jeg har endelig funnet en serie jeg tåler og som gir meg nok fukt. Denne fungerer bare som en maske man legger på og skyller av etter 10 min. Noen ganger sover jeg med den natten over for å få en dypere rens.

Ellers finnes det sikkert billigere alternativer, men cluet er å ikke ha korn i. Legger ved link, de selger den bl.a på Wah Wah.

http://www.comfortzone.it/en/products/face-sensitive_skin/skin_resonance/skin_resonancepeeling

Anonymous poster hash: e8e0d...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...