Gå til innhold

Hva gjør en mann "god i senga"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: bccde...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sjøl...

Anonymous poster hash: bdfab...191

Skrevet

At han klarer å gi meg orgasme,å at han ikke bruke en hel time på å komme selv.

Anonymous poster hash: 638e0...f0b
Skrevet

Jeg som trodde det handlet om følelser jeg. Ja ja, så feil kan en ta. ;)

Anonymous poster hash: 2d704...fe4

Skrevet

Hjelper lite med følelser når mannen er opptatt av å få orgasme selv, mens det ikke er så nøye med dama sin. Min mann er kjedelig i senga, selv om han elsker meg over alt på jord. Han vil helst ha sex bare i misjonæren, går aldri ned på meg og bruker nesten ikke fingre. Null utbytte for meg med andre ord.

Anonymous poster hash: b163d...cda

Skrevet

Føleser for å være god i sengen??

Når en har frs ONS så er det ingen føleser men sexen kan være helt fantastisk likevel!

Så nei trenger ikke være føleser.

Dessuten så hjelper det ikke på sexen om det er føleser visst han likevel er håpløs i sengen!

Skrevet

Hjelper lite med følelser når mannen er opptatt av å få orgasme selv, mens det ikke er så nøye med dama sin. Min mann er kjedelig i senga, selv om han elsker meg over alt på jord. Han vil helst ha sex bare i misjonæren, går aldri ned på meg og bruker nesten ikke fingre. Null utbytte for meg med andre ord.

Godt det er flere som har det som meg.

Høres nesten ut som vi ligger med samme mann...

Anonymous poster hash: 4a066...7e0

Skrevet

At han tar kontroll og vet hva han gjør...kjenner kvinnekroppen og nyter den

Anonymous poster hash: f5f36...c3f
Skrevet

Han må være omtenksom, han må vite hvor han finner ting og tang på en dame, han må være teknisk god, utholdende, leken, intelligent og morsom. Og selvsagt så må jeg tenne på han og synes han er fabelaktig kjekk. Og så har faktisk størrelsen noe å si. Det er ikke nødvendig med en diger jumbo, men heller ikke en miniatyr.

Anonymous poster hash: fc2e0...fec
Skrevet

Tja, at han har, uten at jeg har bedt om det, f.eks. gått ut med søppelposen.

He, he, det hørtes sikkert tett ut, men det betyr mye for meg. En liten ting i løpet av dagen, som ikke er bedt om og som ikke har til hensikt å "få sex" for etterpå! Bare gjort for å hjelpe til.. :)

Ikke at det tenner meg, men jeg setter veldig pris på det og blir veldig glad og da blir jo ting bra da, he, he. ;)

Skrevet

Hm.. jeg har bare hatt en, så jeg vet faktisk ikke om min er god eller ei.. jeg tror det, uten å ha noen sammenligning.

Hans mål er at jeg har nytelse. Slik har det alltid vært fra dag en. Jeg fikk ikke orgasme første gang, var vel redd og flau :P Men fra andre samleie av har jeg alltid fått. Han kjenner ingen nytelse selv hvis ikke jeg kommer. Dette har skjedd maks 10-15 ganger på 15 år.

Anonymous poster hash: 85f5c...adf
Skrevet

Over gjennomsnittet stor kukk, gir meg orgasme og hverken kommer på to min el må holde på en time for å komme selv. Vet hvor g punktet er og tar komboen g punkt med klitorisslikk. Gjerne se fin ut og.

Anonymous poster hash: d7364...b18

Skrevet

Ser du HI,INGEN andre heller nevner føleser.

Skrevet

En som er oppmerksom på hva du gir uttrykk for at du liker, som viser åpenlyst at han tenner på deg og kroppen din, som varierer, gjerne tar litt styringa og som har nok selvtillit til at han blir sexy og ikke ufordragelig.

Skrevet

Godt det er flere som har det som meg.

Høres nesten ut som vi ligger med samme mann...

Anonymous poster hash: 4a066...7e0

Får virkelig ikke håpe det da :D

Skrevet

JEG

Det er faktisk jeg som gjør han GOD ;-)

Her snakker vi sammen, og forteller hverandre hva vi liker og ikke liker etc. Dette sammen med det at vi setter hverandre så høyt, får oss til å GI alt for at den andre skal ha det best mulig.

Anonymous poster hash: dedf5...7d6

Skrevet

At det er lidenskapelig..

Anonymous poster hash: 87e06...b1d

Skrevet

Seksuell kjemi.

Man må "passe litt sammen" seksuelt og selvsagt tenne mye på hverandre.

Dette gjelder uansett om det er den eneste ene eller en ons.

Fordelen med en ny partner er ofte spenningen og at det er litt nytt, mens en partner man har hatt ei stund har ofte lært litt hva kjæresten liker.

Skrevet

Kjemi!! Og at han tørr og ta skikkelig i meg.. ikke bare puse. Men trøkke lutt til. Gjerne være litt bestemt også.. Ha gode hender. En deilige tunge. Og ikke så liten tiss.. Trenger ikke være svær! Men normal str!

Jeg elsker å kline. Så syns dette er viktig også. Men der igjen. Kjemien! :)

Skrevet

Kjemien er nøkkelordet. Og kjemien kommer mye av følelsene en har for hverandre.

Anonymous poster hash: dedf5...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...