Gå til innhold

Hehe...merker at jeg lurer mye på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kontakt med en fyr via nett og har sendt en grei del meldinger for å vite litt mer om hvem vi er. 

Skal møtes neste uke.

I går klarte jeg å fortelle at jeg hadde vært å bada i sjøen for denne Hopp i havet-greia, med film og lagt ut på FB. Som så mange gjør i disse dager.

Så ville han se. Nysgjerrig selvfølgelig. Etter litt om og men så tenkte jeg at dette var like greit, aksepterte han på FB i dag tidlig. Vi skulle begge på jobb og jeg har ikke hørt noe siden. 

Og lurer på hva jeg skal forvente, vi kjenner jo hverandre ikke og jeg venter vel ikke at han MÅ komme med en "tilbakemelding". Samtidig så tenker jeg vel at han burde si NOE i løpet av dagen...

Hva synes dere? Nå har han sett filmsnutt og det er jo litt mer en et bilde...

Anonymous poster hash: 66b89...d90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det nå hvertfall til ut dagen. Ikke sikkert han har sjekket fb enda. Men hvis han ikke gir deg tilbakemelding i dag så ville jeg tenkt at han ikke er så interessert.

Anonymous poster hash: 36c04...c27

Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke ha turt å kommentere på facebook i den situasjonen, ville følt at det var påtrengende og en måte å vise meg for vennene hans på ("Her er jeg!"). Mulig jeg er sær. Tror nok jeg ville ha sendt en sms eller noe og sagt at han var modig elelr liknende.

Anonymous poster hash: 4ce59...c49
Skrevet

Gi det nå hvertfall til ut dagen. Ikke sikkert han har sjekket fb enda. Men hvis han ikke gir deg tilbakemelding i dag så ville jeg tenkt at han ikke er så interessert.

Anonymous poster hash: 36c04...c27

HI

Jeg vet han har sett det da han skulle på jobb litt senere. Jeg vet jeg bør gi han ut dagen - det er vel egentlig ikke så mye å si heller. Men jeg håper på en eller annen form for tilbakemelding likevel. Det virker rart uten. Jeg forventet ingen kommentar på FB, men en sms heller. Bare å smøre seg inn med tålmodighet skjønner jeg :)

Uansett - videosnutten var helt grei, det er sånn jeg er og jeg tror jeg er ganske normal. Sånn sett veldig greit da - liker han ikke det han så, så avslutter vi det hele her og nå. Om han syntes det så greit ut, så blir det litt mindre nerver neste uke ved møte.

Skrevet

Huff. Det der er kjipt altså. Gå og vente på tilbakemelding....

Håper han hører fra seg i hvert fall i løpet av dagen!! :-)

Skrevet

Huff. Det der er kjipt altså. Gå og vente på tilbakemelding....

Håper han hører fra seg i hvert fall i løpet av dagen!! 

HI

Ja, isj. Men samtidig så er dette en grei bekreftelse. Hører jeg ikke noe, så blir han kategorisert som uhøflig og rar. Hører jeg noe så kommer han i "mer normal og muligens seriøs"-kategorien. Så uansett så får det et nyttig utfall :)

Skrevet

Lykke til!

Synest det hørest ut som om du allerede "tenker riktig" jeg..

Håper han sender en melding når kvelden kommer da. :)

Skrevet

Lykke til!

Synest det hørest ut som om du allerede "tenker riktig" jeg..

Håper han sender en melding når kvelden kommer da. :)

HI

Takk, begynner å bli dreven nå og jeg forventer absolutt ingenting. Men han skal vite at (eller...det vet han jo ikke, men han burde skjønne) han vurderes etter respons her. Hehe.

Skrevet

HI her:

fikk tilbakemelding nå. Wow...han var flink med ord :)

"Det var veldig fint - og morsomt - å se deg "levende live", fikk et virkelig godt inntrykk av deg. Så kikket jeg videre på FB profilen din og følte at jeg lærte mye om deg, din verden, din personlighet - ting jeg selvfølgelig ville ha oppdaget ved å bli kjent med deg. Men jeg hadde nok et behov for å lære deg litt å kjenne, få vite litt om deg - og jeg ble veldig positivt overrasket over det jeg fant ut. Så nei, du skremte meg ikke bort i det hele tatt, langt derifra. Jeg vil heller si at det førte til det motsatte..."

Det var så rart å lese - selvfølgelig veldig koselig å få lese slikt - men jeg merket at han traff noen strenger inni meg. Det er så rart å kjenne på den følelsen...de siste fyrene jeg har møtt så har jeg ikke kjent noen ting, annet enn at de var kjekke og hyggelige. Men ikke den følelsen inni meg...sånn helt av seg selv.

Blir spennende neste uke dette her. Håper det ikke er jeg som blir skuffet av en eller annen grunn, men jeg får bare møte han med open mind, og skulle det ikke være noe mer der så får det være greit også. Kan jo ikke bestemme slikt på forhånd.

Skrevet

Lykke til :) :) :)

Takk :)

Skrevet

Lykke til, HI, håper det går supert neste uke! :)

Skrevet

Lykke til, HI, håper det går supert neste uke! :)

HI

Jo takk. Men det verste er at jeg sitter her og tenker at jeg vil ikke ha noen kjæreste. Og så føler jeg at bitene i puslespillet bare faller på plass for hver setning vi utveksler. Og så blir jeg fryktelig fryktelig redd. Selv om jeg også forstår at det kun er å ta et skritt av gangen her, så er dette ordentlig skremmende for meg. Som var altfor glad i å være alene. Som var også ensom. Men som er redd for å miste noe av friheten. 

Buuuu...og alt dette sitter jeg og tenker allerede FØR jeg har møtt fyren. Det må være noe rart med hodet mitt...noe som har løsnet litt eller satt seg altfor godt fast  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...