Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Tjukkebolla er på rett vei Anonymous poster hash: 91ccf...bf2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Godt jobba Anonymous poster hash: 944bb...721
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Takk Jeg mangler total selvdisiplin, derfor er jeg tjukk, men nå skal jeg klare det! Godt å se at det fungerer og at jeg kan når jeg bare vil det nok. HI Anonymous poster hash: 91ccf...bf2
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hva har du gjort for det da? Anonymous poster hash: 8f01c...aff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har kutta ut brus, godis, potetgull, snadder gjærbakst, spiser mindre karbohydrater og mer grønnsaker, trøstespiser ikke lengre på kveldene og har slutta å tro at jeg alltid må kose meg eller premiere / trøste meg med mat. Det sitter mest i hodet hos meg. Dette med gotteri, god mat, kos, trøst osv. HI Anonymous poster hash: 91ccf...bf2
Altiboks Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Well done! Helt utrolig hva litt endring i kostholdet gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå