Gå til innhold

John Arne Riise + Louise


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på en kort episode av deres nye serie, hvor de presenterer sin nye leilighet. Tre soverom, og ikke ett av de var barnerom.

Han lever jo som

En ungkar, har han ikke 3 barn?

 

Han virker egentlig veldig god og snill av det en ser.

 

Anonymous poster hash: 01e2f...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktigere at hun har walk-in closet må du skjønne.. Så får de tre barna dele gjesterommet.. Fram til Louise blir gravid, da må de vel sove u klesskapet..

 

Anonymous poster hash: 0ee45...246

Skrevet

Han har sikkert ikke noe særlig samvær med barna. Og når hele familien hans langer ut mot mødrene til barna så er det kanskje heller ikke så lett for barna å skule være sammen med far og stemor, som gså snakker dritt om mammaen deres.



Anonymous poster hash: b8f79...ec2
Skrevet

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

Skrevet

Fatter ikke hva hun ser i han!!

 

Anonymous poster hash: 4cb0f...c59

Skrevet

Fatter ikke hva hun ser i han!! Anonymous poster hash: 4cb0f...c59

Penger selvsagt! Hadde han vært en normal mann i gaten, så hadde ikke han hatt sjans av noen av damene han har feid over! Klype med stor K

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

Skrevet

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Skammelig!!

 

Jeg var for en stund siden sammen med en kar. Kom frem etterhvert at han hadde 2 barn som han ikke hadde sett på mange år. Jeg dumpa ham pga. det. En mann som ikke tar ansvar for barna sine er ingen god mann.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

Skrevet

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet! 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

Skrevet

Må være noe sånt

 

Anonymous poster hash: 4cb0f...c59

Skrevet

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)Anonymous poster hash: a09ec...72e

 Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet!  Anonymous poster hash: e0f38...4f8
Jeg forståe henne veldig godt faktisk. Og sånn er det blitt med sosiale medier. Hadde jeg hadd en drittsekk av en eks, så hadde ikke jeg vært i tvil om og henge han ut, voksent eller ei!

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

Skrevet

Fysj :( blir trist på vegne av barna om det stemmer han ikke har kontakt med dem. Det er jo ikke akuratt økonomi som stopper han.

Skrevet

Hvem er eksen?

 

Anonymous poster hash: 618a7...785

Skrevet

 

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)Anonymous poster hash: a09ec...72e

 Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet!  Anonymous poster hash: e0f38...4f8
Jeg forståe henne veldig godt faktisk. Og sånn er det blitt med sosiale medier. Hadde jeg hadd en drittsekk av en eks, så hadde ikke jeg vært i tvil om og henge han ut, voksent eller ei!

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

 

Da tenker du ikke så veldig langt.

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

Skrevet

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Skammelig!!

 

Jeg var for en stund siden sammen med en kar. Kom frem etterhvert at han hadde 2 barn som han ikke hadde sett på mange år. Jeg dumpa ham pga. det. En mann som ikke tar ansvar for barna sine er ingen god mann.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

 

navnet hans begynner vel ikke på R vel?

 

Anonymous poster hash: 77818...7af

Skrevet

For en trist situasjon... :-(

 

Anonymous poster hash: 775ff...c10

Skrevet

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet! 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Nå var det vel stemor og mor Riise som begynte drittkastingen, på sine åpne FB-profiler, etter det kom frem at Riise fortsatt var gift med M. At hun forsvarer seg mot drittpakker er fullt forståelig.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

Skrevet

 

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet! 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Nå var det vel stemor og mor Riise som begynte drittkastingen, på sine åpne FB-profiler, etter det kom frem at Riise fortsatt var gift med M. At hun forsvarer seg mot drittpakker er fullt forståelig.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

 

 

Jeg kan ikke forstå at hun gjør det, nei. Selvsagt er det tøft å ta imot sånt, men et voksent, fornuftig menneske ville ha hevet seg over det og ikke sunket ned på deres nivå - for barnas skyld.

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

Skrevet

 

 

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet! 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Nå var det vel stemor og mor Riise som begynte drittkastingen, på sine åpne FB-profiler, etter det kom frem at Riise fortsatt var gift med M. At hun forsvarer seg mot drittpakker er fullt forståelig.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

 

 

Jeg kan ikke forstå at hun gjør det, nei. Selvsagt er det tøft å ta imot sånt, men et voksent, fornuftig menneske ville ha hevet seg over det og ikke sunket ned på deres nivå - for barnas skyld.

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Jeg ville nok ikke gjort det selv og jeg skjønner absolutt hva du mener, men jeg kan likevel forstå at begret hennes er fullt og at hun fikk et behov for å forsvare seg, og å si noe om sitasjonen fra hennes synsvinkel. Jeg kan forstå det, det kan jeg.

Far som ikke har samvær, unger som ikke får komme i fars bryllup, "stemor" som slenger dritt i media, bestemor som slenger seg på og far som er fortsatt fraværende. For henne kan det ha vært ganske overveldende og jeg kan forstå den som i en presset situasjon føler for å si noe om det.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

Skrevet

Hun må være gal som gifter seg inn i den familien! Eller rett og slett bare kynisk og en golddigger.

Stakkars barna, virker jo som de er helt glemt jo:( Gleder meg til å følge med på nesten episode! Not!

 

Anonymous poster hash: 3a088...a92

Skrevet

 

 

 

 

I følge eksens FB side, så er ikke barna invitert i bryllupet, han har ikke tatt kontakt eller hatt komtakt med barna på 8 mnd! For en flott mann dere :-)

 

Anonymous poster hash: a09ec...72e

 

Den dama virker ikke rett på en flekk! Det er mulig han er en dårlig far, men det forsvarer ikke å omtale ham på den måten i offentlighet (noe en åpen FB-profil er). Jeg vet litt av hvert om å være alenemor med en far som ikke bryr seg om barna når han stifter ny familie. Jeg tenker hva jeg vil inne i mitt eget hode, men jeg snakker (eller skriver) ikke dritt om ham. Muligens når jeg åpner meg for en nær venninne, men aldri i offentlighet! 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Nå var det vel stemor og mor Riise som begynte drittkastingen, på sine åpne FB-profiler, etter det kom frem at Riise fortsatt var gift med M. At hun forsvarer seg mot drittpakker er fullt forståelig.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

 

 

Jeg kan ikke forstå at hun gjør det, nei. Selvsagt er det tøft å ta imot sånt, men et voksent, fornuftig menneske ville ha hevet seg over det og ikke sunket ned på deres nivå - for barnas skyld.

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

 

 

Jeg ville nok ikke gjort det selv og jeg skjønner absolutt hva du mener, men jeg kan likevel forstå at begret hennes er fullt og at hun fikk et behov for å forsvare seg, og å si noe om sitasjonen fra hennes synsvinkel. Jeg kan forstå det, det kan jeg.

Far som ikke har samvær, unger som ikke får komme i fars bryllup, "stemor" som slenger dritt i media, bestemor som slenger seg på og far som er fortsatt fraværende. For henne kan det ha vært ganske overveldende og jeg kan forstå den som i en presset situasjon føler for å si noe om det.

 

Anonymous poster hash: b8f79...ec2

 

 

Ja, jeg forstår at hun må ha det tøft. Jeg har som sagt litt kjennskap til situasjonen med en far som backer ut når han får ny familie, og det var tøft nok selv om jeg ikke var i offentlighetens lys. Men en ting er å si i fra om at en sak har flere sider, noe annet er å kaste seg på drittslengingen. Taperne er til slutt barna, uansett hvordan man snur og vender på det. Det er jo det som gjør slike situasjoner så forferdelig vanskelig: Når man har barn, er man nødt til å prøve å forholde seg saklig og renslig overfor den andre av foreldrene, selv om vedkommende er et svin. 

 

Anonymous poster hash: e0f38...4f8

Skrevet

Fy fader, for en drittsekk!!!



Anonymous poster hash: a99bc...046
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvordan vet dere at han ikke har hatt kontakt med noen av barna på 8 måneder?

Skrevet

Hvordan vet dere at han ikke har hatt kontakt med noen av barna på 8 måneder?

Hvis du leser litt bedre i innlegget vil du få svar!

OMG

 

Anonymous poster hash: 6e62b...029

Gjest Julia1984
Skrevet

 

 

Hvordan vet dere at han ikke har hatt kontakt med noen av barna på 8 måneder?

Hvis du leser litt bedre i innlegget vil du få svar!

OMG

 

Anonymous poster hash: 6e62b...029

Har du en dårlig dag?

Han har 3 barn med 2 ulike mødre. Det er bare hun ene som har skrevet om dette på profilen sin.

 

Gå deg en tur, få deg litt luft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...