Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hat: Selvhat fordi jeg ikke klarer å slutte å spise ALT på kvelden, egentlig er jeg en sterk og sta dame jo... Fader heller, jeg spiser ting jeg ikke liker engang.... Tips for å slutte med kveldsbinging mottas med STOR takk En hat til... Jeg er trøtt Elsk: Kaffe Fine folk på jobb, alle er så glade på en fredag Det er fredag! Ha en fin dag fine damer
sug lut Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Ah, kjenner problemet, Jigglewiggle. Eneste jeg kan gjøre er å ha kjip mat - og det er jo for trist, pluss at selv kjip mat spises når det er spising som gjelder. Har nå sørget for å ha små søte gode tomater til å stappe i kjeften, det er hakket bedre enn mye annet. Ellers elsk: Fredag Fredelig jobb Solgløtt (men nå er det borte igjen) Fine ungene Fine ungens fine eksamensresultat Sjekkveiing i dag morges for å se om jeg så feil i går men det var riktig fortsatt, hurra! Fine folk som baker for meg
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg prøver å alltid ha melon eller sukkererter tilgjengelig i kjøleskapet, men det er liksom ikke det jeg higer etter Skal vi ha en liten motivasjon sammen til kvelden og se om det hjelper å være flere i samme situasjon? Jeg vil nemlig også bli positivt overrasket over vekta, he he
sug lut Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Ja, i kveld blir avgjørende. Melon kunne funka om den var heeeeelt perfekt og ferdig skåret....Jeg har også et annet triks, siden jeg faktisk liker å SPISE og at det VARER, så til kvelden i dag skal jeg kjøpe inn babysalat (hva heter det? sånne småbladermix), godtomater, vårløk, jalapenos (som faktisk øker forbrenning) og ikke minst mozzarella (det er den som redder dette ut av "kjip erstatning for faktisk snaskbare ting" for meg). Megasalatbolle, type dimensjonert for fire. Da kan jeg småspise av hjertets lyst. Dressing av jalapenos-kraft, olivenolje og pepper. Dessuten er jeg fri for vin.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Målet mitt er å ikke spise noe etter kl 19, så da blir det fruktsalat med melon, jordbær og blåbær i den tiden. Jeg er ikke tom for vin, men teller den da?
sug lut Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Gjør ikke vin fin? Joda, vin gjør alltid fin men også fet så jeg skulle gjerne hatt men skal forsøke å avstå...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Gjør ikke vin fin? Joda, vin gjør alltid fin men også fet så jeg skulle gjerne hatt men skal forsøke å avstå... Ai, ai , ai.... Da blir det Pepsi Max til a' mor i kveld. Fikk heldigvis noe å gjøre på kvelden, men det blir kritisk etter kl 21 tenker jeg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Vin gjør en helst fin når andre drikker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå