Gå til innhold

Fint hjem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det da jeg kikket innom bloggen hennes for en stund tilbake. Men så såg jeg en episode av unge mødre, og da fikk jeg et helt annet inntrykk. All pynten hun hadde var så ruvende og digert, at det forminsket hvert rom. Ble en altfor kaotisk stil.

Anonymous poster hash: 68079...5db

Skrevet

Hver eneste gang Villapaprika har et nytt innlegg på bloggen postes det umiddelbart et innlegg her. Dib-damene klikker seg inn på linken i tur og orden og gneldrer og syter over hvor stygt, rotete og overmøblert det er. Villa paprika får stor trafikk på bloggen og er storfornøyd uansett hva Dib-damene måtte mene. Og sånn går no dagan.

Anonymous poster hash: fbe1b...f97

Skrevet

Den stilen hun har (som jeg ikke en gang vet hva heter) synes jeg er fryktelig overlesset og upersonlig. En og annen ting der er fin, men slik som det kunne jeg aldri ha bodd.

Anonymous poster hash: 78291...393
Skrevet

Jeg synes hun har det kjempefint og finner masse inspirasjon på bloggen hennes:)

Skrevet

Jeg blir stresset over alle putene, pleddene og tingene!

Over

Møblert!!

Anonymous poster hash: 6e67d...fcb

Skrevet

Syns dere det var for mye ting på kjøkkenet? Lurer på hvordan hun har plass til å lage mat?

Anonymous poster hash: fdb27...9da

Skrevet

Jeg elsker det! Masse fine ting, tepper, puter og dilldall. Syns det gjør det fantastisk hjemmekoselig og fint. Elsker også fargene! Er veldig glad i stein/kurv og andre naturlige ting blandet med mye sølv. Liker matte/duse farger. Eneste jeg ville forandret er at jeg kanskje ville hatt litt mindre ting på bordene, og kun lukkede skap med glassdører for å slippe så mye støv. Også kunne jeg gjerne hatt litt mer farger, har f.eks lilla duse gardiner her i stua nå, og de kunne jeg tenkt med å hatt med!

Skrevet

Helt ærlig? Jeg syns det var skrekkelig!

Anonymous poster hash: 51024...537
Skrevet

Nei nei nei, dette kunne jeg aldri levd i. Tilfeldig slengte pledd over en stol, rot og pyntestasj over alt hadde fått det til å tilte for meg.

Liker godt landstil, hyttestil, vintage og fransk landstil og alt det der, MEN ikke rot.

Hvor sitter de?

Hvor ligger de?

Hvor i all verden lager de mat ?

Det er jo bare puter overalt !

Anonymous poster hash: 20356...56c

Skrevet

Mye fint, men jeg hadde ikke fått fred i det huset. Det er rett og slett for mye av alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...