Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Er det det samme som forlovelsesring? Eller kan man gi det til madammen etter 5 års ekteskap? Litt lost jeg. Anonymous poster hash: 2fa75...f29
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Kan gis senere.... Og hver sten kan markere årene dere har vært sammen : ) Anonymous poster hash: 25318...b2d
ønskerbebis Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg fikk en liten alliansering av min nåværende samboer etter vi hadde vært sammen et år. Har den fortsatt på, og tar den aldri av etter snart fem år sammen! Syns du kan gi det når som helst. Forbinder det ikke med forlovelse. 😊
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Har ingenting med forlovelse å gjøre.... i de senere årene har noen valgt å bruke de som forlovelsesring, men det er ikke en forlovelsesring.... hilsen en som har jobbet i gullsmed i 13 år Anonymous poster hash: 97d76...e6b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Har ingenting med forlovelse å gjøre.... i de senere årene har noen valgt å bruke de som forlovelsesring, men det er ikke en forlovelsesring.... hilsen en som har jobbet i gullsmed i 13 år Anonymous poster hash: 97d76...e6b Absolutt alle ringer kan fungere som forlovelsesring, om det så er plastringer fra Nille. Det eneste som betyr noe er hva den symboliserer for de som bruker dem. Anonymous poster hash: 6b42e...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå