Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Ikke har han gitt ut bøker på flere år tror jeg og de som er gitt ut har vel floppet totalt? Så var det noe kunst greier en periode.. Kunne du hatt en mann som "ikke gjorde noe"? Anonymous poster hash: 2246b...f61
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Han drikker portvin og venter på inspirasjon. Jeg kunne ikke på noen måte hatt en Ari Behn. Men så kunne nok ikke han hatt meg heller, så vi er jo heldige sånn sett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Han har også laget ti runder med programserie for NRK. Anonymous poster hash: 7ce15...066
Gjest Julia1984 Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Han har også laget ti runder med programserie for NRK. Anonymous poster hash: 7ce15...066 Den serien som gikk på TvNorge (tror jeg) med Per Heimly ble tatt av plakaten to ganger..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Han har også laget ti runder med programserie for NRK. Anonymous poster hash: 7ce15...066 Den serien som gikk på TvNorge (tror jeg) med Per Heimly ble tatt av plakaten to ganger.. Jeg mente for øvrig to runder, ikke ti. Og, ja den siste serien ble flytter på (ikke tatt helt av sendeskjema), men det er jo uinteressant i denne sammenhengen. Han har jo uansett vært med å lage begge seriene. Anonymous poster hash: 7ce15...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå