Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Idag har jeg grått, sovet mye og vært helt nede. Vært nede lenge, men idag har det vært en skikkelig tung dag med mange tanker. Er nå på mnd 6 som arbeidsledig og føler meg totalt mislykket! Nesten så man skulle tro jeg starter hver j***a søknad med IKKE ANSETT MEG! Føles iallefall sånn. Har søkt på mer enn 50 jobber, både jobber som har vært utlyst og åpne søknader. Fått eksperter til å se over søknadene mine og de ser ingen feil med den, men noe må det jo være. Penger er det lite av, jobber man kan søke på er det lite av og utrolig lite hjelp å få fra NAV! Hva kan jeg gjøre nå? Er ikke bare å flytte heller pga mannen har fast jobb, barna bhgplass og vi har leilighet. Anonymous poster hash: bf940...699
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hva slags utdannelse har du?? Om ikke annet kan du ikke høre om det finnes noen vikariater eller tilkallingskontrakter på butikker, sykehjem eller boliger for funksjonshemmede i nærheten? Forstår at du blir motløs av å gå hjemme slik, men møt opp og vis deg, så kanskje du får noe imens du søker på mer permanente jobber. Anonymous poster hash: 0e51a...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Det kan være veldig vanskelig å få jobb ved å kun søke på utlyste stillinger. Du bør melde deg på et par vikarbyråer. Små oppdrag kan etterhvert føre til lengre vikariater eller fast jobb. Ellers kan du oppsøke noen aktuelle arbeidsplasser direkte og spørre om muligheten for jobb. Evt. kan praksisplass være aktuelt (individstønad gjennom NAV). Det kan føre til jobb, evt. får du hvertfall mer erfaring. Lykke til! Anonymous poster hash: c8ec2...4ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hørtes ut som meg ! du er ikke alene,lykke til hilsen hun som er deppa og legger seg nå Anonymous poster hash: eeb1d...801
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Kjære deg, vil bare gi deg en klem. Har en sønn som var arbeidsledig 8 mnd etter vgs. Helt nede til slutt. Ikke mist motet. Det ordner seg til slutt ! Anonymous poster hash: 7a946...18b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Man bør også være aktiv å ringe, ikke bare sende søknader, samt skreddersy søknadene til hver jobb. Det kan ta lang tid å finne jobb, men det pleier å ordne seg Anonymous poster hash: e2d2d...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå