Gå til innhold

noen som har født på.Ringerike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd eller ikke?

Anonymous poster hash: 3d5e6...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan.man.få familierom der? Og hvordan er de ansatte?

Skrevet

Ikke familierom. Noen ganger er det derimot tremannsrom! Hyggelig personale. Født der to ganger.

Anonymous poster hash: cbb66...bd2

Skrevet

Jo, det er et familierom der. Og om det ikke er mange fødende, har du eget rom og de har feltsenger til partner. Og hvis det er travelt, kan det bli tremannsrom ja. Født der to ganger og erfart begge deler. Og personalet er kjempekoselige.:)

Anonymous poster hash: 8ab33...2a3

Skrevet

Fornøyd eller ikke?

Har to ulike opplevelser...

1 gang hyggelig personale.. yngre jordmor. null smertestillende.fikk litt fødselsangst. fødselen var veldig lang og vond. ble tilbydt familierom.tok enerom. lite folk der da.

2 gangen hadde jeg ei eldre jordmor. var veldig flink og koselig men litt kvassere enn de yngre. men hun gjorde jobben sin, og jeg fikk epidural. kanskje litt sent, men har ikke fødselsangst mer etter den fødselen iallefall. tok ikke like lang tid. ble tilbydt familierom. fikk enerom heller etter eget ønske. 

de passe barna lite..selv første gangen,, var helt likbleik og hadde ikke sovi på en evighet. var utslitt.. spurte om de kunne ha jenta mi litt så jeg fikk hvilt litt. men var ikke lenge. de hadde henne litt. ellers er man mye alene på rommet. synes det er greit egentlig. de er veldig flinke med ammeveiledning. jeg ville ikke født noe annet sted. og gruer meg ikke for å føde der igjen til sommeren: ) lykke til. 

Anonymous poster hash: f4fb6...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...