Gå til innhold

Har vært utro men angrer IKKE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokkerer nok mange her inne med denne overskriften, MEN det er sant!

Jeg har vært i forhold med en idiot i 3 år, han behandler meg utrolig dårlig.. Han er kontrollerende og jeg har aldri vært så ulykkelig som nå i mitt liv,jeg har sagt at det er slutt for lenge siden men vi er tvungen å bo sammen litt til. Nå har jeg møtt en annen, jeg vet ikke om det kan sies at jeg har vært utro siden jeg har faktisk sagt det er slutt, men han oppfatter det ikke sånn pga han har et stor behov for å kunne kontrollere meg.

 

Det var så godt å møte en mann som faktisk behandlet meg fint, fikk meg til å le. Jeg er ikke forelsket i ham men jeg har det faktisk fint med ham og det får meg til å åpne øynene mine for en helt ny verden - friheten jeg kan ha, at jeg fortjener bedre...

 

Måtte bare få dette ut!!



Anonymous poster hash: 5d671...8d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Fordømmer deg ikke, støtter deg i stedet....

 

Anonymous poster hash: bd014...92f

Skrevet

Så bra ! Sitter i det selv som du beskriver der :(

 

Anonymous poster hash: b2587...d7b

Skrevet

Been there, done that :) Kom meg ut av det til slutt. Er det en ting i livet jeg ikke angrer på så var det utroskapen. Elskeren som sakte, men sikkert bygget meg opp igjen og fikk meg til å tørre og ta skrittet fullt ut.

Heia deg!



Anonymous poster hash: a02af...2b9
Skrevet

Du har jo ikke vært utro.

 

Anonymous poster hash: 68b7e...556

Skrevet

Gratulerer

 

Anonymous poster hash: a0a26...7ea

Skrevet

Wish i could do that :\

 

Anonymous poster hash: b2587...d7b

Skrevet

Vært i akkurat samme situasjon som deg, og gjorde akkurat det samme som du har gjort.

Aldri angret på det, og som konsekvens av mine valg, fikk jeg det beste forholdet jeg noen sinne har vært i med den nye mannen. :) 

 



Anonymous poster hash: 787d0...aac
Skrevet

Been there, done that! Jeg flytta fra dusten og starta et liv med han nye.



Anonymous poster hash: b0a40...224
Skrevet

Gjorde det samme, var i et slikt forhold i syv år!!! Nå har vel ikke du vært utro egentlig, men det var jeg. Jeg hadde prøvd å komme meg ut utallige ganger, men jeg "fikk ikke lov". Det jeg gjorde ga meg et spark bak, og plutselig hadde jeg mot nok til å kaste han på hue og ræva ut! Utroskap er utroskap, jeg forsvarer ikke det jeg gjorde, galt er det. Men jeg angrer ikke ett sekund! Er sammen med ny mann nå, og kunne ikke falt meg inn å gjøre det mot han, bare tanken gjør vondt!

 

Anonymous poster hash: 92741...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...