Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Trenger inspirasjon, så fyr løs! :)gjerne noe som ikke er veldig tidkrevende! Anonymous poster hash: 9c0fe...ac4
☆☆☆ Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Pakk inn torskefilet i spekeskinke og steik i omnen. Serverast med stekte grønnsaker og potet- og sellerimos.
humlemamma Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Spørs hva man mener er sunt da Ikke tidkrevende må jeg si grønnsaker med laks. Koker opp brokkoli såvidt, og så legger jeg de i bunnen av en ildfast form med laksen på toppen. Fløte og ost over brokkolien i tillegg om man ønsker det. Jeg spiser det bare slik, men jentungen får enten fullkornspasta eller potet i tillegg. Ellers kan jeg si storfekjøtt i panna med løk, sopp, paprika stekt i smør. Da kjøttet er ferdigstekt heller jeg over litt fløte, og vips har jeg super saus til. Spiser med poteter eller bare sprø wok-grønnsaker. Har også laget kylling-gryte av filet opphakket i små biter sånn at det steker fortere i panna, så tar jeg på grønnsaker og evt pasta eller potet eller ris, og heller på en sånn posesaus til kylling. Nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå