Gå til innhold

er du avhengig av dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne daglig? Flere ganger til dagen? Noen gang dårlig samvittighet for at det stjeler tid du kunne brukt på viktigere ting?

Anonymous poster hash: de500...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 99d2f...aed
Skrevet

Yes.....

Anonymous poster hash: f639c...3a7

Skrevet

Periodevis ja! Innimellom kan jeg gå noen dager uten..

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 2659d...d0c

Skrevet

Jeg var det for en tid siden. Da jeg selv fant ut at dette gikk ut over andre ting, så kuttet jeg helt ut å være her for en lang periode. Nå er jeg tilbake igjen, men prøver nå å ha et mer "edruelig" forhold til min bruk av forumet.

Skrevet

Ja, for tiden er jeg det. Men det er bare fordi jeg ikke kan gjøre noe særlig om dagen og holder på å kjede meg ihjel. Da er nettet godt å ha, og da blir jeg hengende her.

Men er ikke mer avhengig enn at den dagen jeg får tilbake livet mitt så er det null problemer med å ikke være her. Føler egentlig at jeg er i ferd med å få en overdose her, men blir nok værende til livet er på rett vei igjen.

Anonymous poster hash: 5ef61...a58
Skrevet

Nei.

Henger her inne fordi jeg ikke har spesielt mye bedre å ta meg til som sykemeldt og gravid. Noe må man jo holde på med i sofaen, og radio blir litt kjedelig alene over tid.

Hvor mye tid som brukes her er veldig godt linket til hvor mye jeg kjeder meg og hvor god tid jeg har :-)

Så det er veldig koselig  å slå ihjæl litt tid med dere mot fødsel! :-)

Skrevet

Periodevis ja! Innimellom kan jeg gå noen dager uten..

Enig med deg;-)

Skrevet

Jeg er her kun når jeg har lagt meg, for da sovner jeg på ti minutt (perfekt sovemedisin lesing) god natt

Hilsen ti min før sove avhengig

Anonymous poster hash: f6104...0a8

Skrevet

Helt helt helt avhennig. :)

Anonymous poster hash: 2c84a...f12

Skrevet

Ikke avhengig som i at jeg blir stresset hvis jeg ikke får sjekket, men er innom flere ganger pr dag ja.

Er så fort gjort med telefonen atte :)

Skrevet

ikke avhengig som at jeg får abstinenser av ikke å være her, men det er et foretrukket tidsfordriv. Først fb, så dib :)

Skrevet

Akkurat for tiden ja - sitter bare og venter på at fødselen skal starte og føler at det går med en del tid her inne :-) hehe

Anonymous poster hash: 21094...95d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...