Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 http://www.youtube.com/watch?v=OxPUKV-WlKw Anonymous poster hash: 8045c...fbe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ond dame filmet babydød. Ogv viser det til hele verden etterpå... Anonymous poster hash: c05f1...ace
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Flott gjort. Fantastisk å se en enda en sterk kvinne drepe barnet sitt. Hun var jo ikke klar stakkars. Alt handler jo om henne. Stå på for kvinnerettigheten å få drepe barnet sitt med loven på sin side! Jeg er stolt over å tilhøre dette samfunnet. Hvem bryr seg om barnet som mister sjansen til et liv.. Anonymous poster hash: ee9c1...5ba
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Gråter for alle de små barna i himmelen som aldri får klemme mammaen sin, som aldri får føle gresset mellom tærne, som aldri får spise is en varm sommerdag...det går videre en evighet.. Det er ikke noe å være stolt over.. jeg håper hun en dag finner fred med seg selv gjennom Guds tilgivelse. Anonymous poster hash: ee9c1...5ba
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Eneste jeg klarer å tenke når jeg ser denne videoen er at jeg er så forferdelig glad for at jeg aldri har vært i en sånn situasjon! Og at jeg mest sannsynlig aldri kommer i en sånn situasjon. Er heldigvis i en sånn situasjon og alder at jeg slipper å velge barnet bort... Anonymous poster hash: f1c88...816
Gjest cd0da Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har tatt abort for et par år siden. Fikk den pillen. Hadde ALDRI filmet det! Endte senere med medisinsk abort og hadde jeg ikke vært i narkose hadde jeg aldri i verden filmet det da heller!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Abort på sykehus uten narkose? Merkelig opplegg. Medisinsk abort gjøres ikke på operasjonsstua og kirurgisk abort utføres da vitterlig i narkose? Anonymous poster hash: c8bce...91e
Puppen og lillemor Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 I USA kan man gjøre kirurgisk abort med lokalbedøvelse.. Og kred til Emily - dette er også en viktig side av saken, nemlig det at mange av oss lever helt greit med valget om å ta abort!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor bruker ikke disse kvinnene prevensjon?????? Anonymous poster hash: 7ffdb...913
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er SÅÅÅÅ LYKKELIG OG STOLT over at jeg ALDRI lot meg overtale til abort!!!! Jeg ELSKER sønnen min Anonymous poster hash: 62212...337
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor bruker ikke disse kvinnene prevensjon?????? Anonymous poster hash: 7ffdb...913 Det er da godt mulig de gjorde det, noen av dem. Bakgrunnen og andre årsaker til at ting blir som de blir hos mennesker kan være alt mellom himmel og jord. Folk er forskjellige. En god grunn til abort for meg eksempelvis trenger ikke være god nok grunn for deg. Men til syvende og sist er det eksempelvis jeg som hadde måttet født ett barn uten å være klar for det og sannsynligvis ødelagt både barnets og mitt eget liv, ikke du. Personlig ville jeg ikke gjort det. Men skjønner at det er til det beste for noen. Anonymous poster hash: 50d4d...8ae
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Det at hun filmet dette, er ikke greit... Men når det er sagt, så er dette et valg hun tok fordi hun ikke var klar for å få et barn. Hvordan hun ble gravid er ikke noe man trenger å spekulere i. Det sr enda mer synd på de bara som blir født, og faktisk ikke er ønsker av mor. Men som blir forsømt. Anonymous poster hash: 83fee...b24
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Det at hun filmet dette, er ikke greit... Men når det er sagt, så er dette et valg hun tok fordi hun ikke var klar for å få et barn. Hvordan hun ble gravid er ikke noe man trenger å spekulere i. Det sr enda mer synd på de bara som blir født, og faktisk ikke er ønsker av mor. Men som blir forsømt.Anonymous poster hash: 83fee...b24 Signerer! Anonymous poster hash: 50d4d...8ae
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Trist..... Anonymous poster hash: 8edd7...952
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 I USA kan man gjøre kirurgisk abort med lokalbedøvelse.. Og kred til Emily - dette er også en viktig side av saken, nemlig det at mange av oss lever helt greit med valget om å ta abort! Ja, men det burde sette litt mer fokus på de utallige menneskene som er valgt bort på denne måten. At noen lever greit med valget bryr jeg meg ikke så mye om. Det jeg bryr meg om er alle de små menneskene som er valgt bort på denne måten. De aller fleste på grunnlag av "passer ikke nå", "det er nok med tre barn" osv. De fleste som er involvert er voksne mennesker som vet at det kan bli baby av sex. Anonymous poster hash: 3d248...da4
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Det at hun filmet dette, er ikke greit... Men når det er sagt, så er dette et valg hun tok fordi hun ikke var klar for å få et barn. Hvordan hun ble gravid er ikke noe man trenger å spekulere i. Det sr enda mer synd på de bara som blir født, og faktisk ikke er ønsker av mor. Men som blir forsømt.Anonymous poster hash: 83fee...b24 Uenig. Jeg tror ikke de hadde ønsket å bli drept selv om de var uønsket av mor. Det finnes utallige mennesker som har vært uønsket av sin mor, men som lever fullverdige liv. Slike argumenter som det der er bare til for at man skal føle seg bedre omkring emnet abort. Anonymous poster hash: 3d248...da4
Puppen og lillemor Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 I USA kan man gjøre kirurgisk abort med lokalbedøvelse.. Og kred til Emily - dette er også en viktig side av saken, nemlig det at mange av oss lever helt greit med valget om å ta abort! Ja, men det burde sette litt mer fokus på de utallige menneskene som er valgt bort på denne måten. At noen lever greit med valget bryr jeg meg ikke så mye om. Det jeg bryr meg om er alle de små menneskene som er valgt bort på denne måten. De aller fleste på grunnlag av "passer ikke nå", "det er nok med tre barn" osv. De fleste som er involvert er voksne mennesker som vet at det kan bli baby av sex. Anonymous poster hash: 3d248...da4 Jeg valgte bort noe som kunne ha blitt et menneske.. Og det lever jeg fint med! Akkurat som jeg lever fint med tanken på de tre som jeg 'mistet' (MA/SA).. Embryoer og spirer til liv alle gangene..men ikke et menneske! Etter min oppfatning! Alle synes nok det er et tøft valg.. Mange sliter med vonde følelser etterpå, men noen av oss gjør ikke det! Og jeg synes det også er en side av abortsaken som bør vises frem!
Puppen og lillemor Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Ja, fordi så tidlig i et svangerskap er det bare meg!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 Tenk for et fint sted verden hadde vært om flere hadde tatt abort Ingen sult, ingen overpopulasjon... Anonymous poster hash: d2925...68d
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #22 Skrevet 9. mai 2014 Det at hun filmet dette, er ikke greit... Men når det er sagt, så er dette et valg hun tok fordi hun ikke var klar for å få et barn. Hvordan hun ble gravid er ikke noe man trenger å spekulere i. Det sr enda mer synd på de bara som blir født, og faktisk ikke er ønsker av mor. Men som blir forsømt.Anonymous poster hash: 83fee...b24 Uenig. Jeg tror ikke de hadde ønsket å bli drept selv om de var uønsket av mor. Det finnes utallige mennesker som har vært uønsket av sin mor, men som lever fullverdige liv. Slike argumenter som det der er bare til for at man skal føle seg bedre omkring emnet abort. Anonymous poster hash: 3d248...da4 Også finnes det de som ikke lever et fullverdig liv fordi de er uønsket. Sr du hvor jeg vil hen? Selvom ei man kjenner ikke var ønsket og det gikk bra, trenger det ikke gå bra med alle. Selvom ei man kjenner ble voldtatt og gravid og beholdt og det gikk bra, trenger ikke dette bety at det går bra med alle som blir gravide etter en voldtekt og beholder. Selvom noen ikke tok abort etter en ons, beholdt og det gikk bra trenger ikke dette bety at det går bra med alle! Det jeg ønsker at flere skulle tatt litt hensyn til, er at folk er forskjellige. At man respekterer det syntes jeg ikke er så mye forlangt altså. Jeg kan forstå at det blir feil for deg, likedan som det blir feil for meg. Anonymous poster hash: 50d4d...8ae
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #23 Skrevet 9. mai 2014 (Fortsettelse) Men for noen er det det eneste rette. Anonymous poster hash: 50d4d...8ae
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #24 Skrevet 9. mai 2014 Gråter for alle de små barna i himmelen som aldri får klemme mammaen sin, som aldri får føle gresset mellom tærne, som aldri får spise is en varm sommerdag...det går videre en evighet.. Det er ikke noe å være stolt over.. jeg håper hun en dag finner fred med seg selv gjennom Guds tilgivelse. Anonymous poster hash: ee9c1...5ba Gråt heller litt for alle de fødte barna i denne verden som heller ikke får oppleve noe av dette. De finnes i millioner. Foreldreløse, sultende, utnyttede på alle tenkelige måter. Og som et kristent menneske burde du følge Jesu ord om å gi til de fattige. Det er bare å ta tak, behovet for hjelp er uendelig, og dine penger kan redde et barn eller to fra gata, skaffe dem vaksiner, mat og skolegang. Anonymous poster hash: a4aeb...101
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #25 Skrevet 9. mai 2014 Tenk for et fint sted verden hadde vært om flere hadde tatt abort Ingen sult, ingen overpopulasjon... Anonymous poster hash: d2925...68d Jeg antar at du mener "brukt prevensjon"? Anonymous poster hash: a4aeb...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå