Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 .... Ja, hva skal man egentlig si... Håper de viser henne som omsorgsfullstemor i neste episode da... Ikke bare som en selvopptatt golddigger.....Neppe... Anonymous poster hash: ce5aa...d3e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Glemte linken: http://www.vgtv.no/#!/video/81649/riise-louise-episode-1 Hi Anonymous poster hash: 15f43...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Hun er utrolig pen, men de to sammen er bare pinlig. Glad jeg ikke er barna hans og må gå igjennom all dritten med offentlig skittentøyvask, flere stemødre og familerurr herfra til månen. Tror ikke engang at ungene hans er invitert i bryllupet. Triste greier Anonymous poster hash: 882c3...9f0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Blir kvalm av dem begge! Gir ekteskapet dens toppen 5 år! Anonymous poster hash: 3a39f...994
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg orker ikke gå inn på linken, men er oppriktig interessert i VGs begrunnelse for denne 'serien'. Hva er av allmenninteresse, nyttig eller relevant her? For all del, VG kan godt nærme seg se og hør, det har de gjort lenge, men dette er altså helt på grensen til hva jeg mener er greit av en riksavis. Anonymous poster hash: 07484...af3
Helene Harepus Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg orker ikke gå inn på linken, men er oppriktig interessert i VGs begrunnelse for denne 'serien'. Hva er av allmenninteresse, nyttig eller relevant her? For all del, VG kan godt nærme seg se og hør, det har de gjort lenge, men dette er altså helt på grensen til hva jeg mener er greit av en riksavis.Anonymous poster hash: 07484...af3 For å ha noen "artige gamle klipp" å hente frem, når han gifter seg for fjerde gang?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Jeg synes det var en fin episode jeg, fikk ett bedre inntrykk av de nå enn tidligere. Anonymous poster hash: 23f05...8db
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Barna er nå ikke invitert i bryllupet og faren har ikke ville sett dem på 8 mnd. Anonymous poster hash: caecd...10b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Barna er nå ikke invitert i bryllupet og faren har ikke ville sett dem på 8 mnd.Anonymous poster hash: caecd...10b Fra sikre kilder denne påstanden da eller? Hvis det er tilfelle så sier jeg bare fy fa....for en drittsekk. Det er ikke eksen som nekter han og møte dem da? Anonymous poster hash: 3a39f...994
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Barna er nå ikke invitert i bryllupet og faren har ikke ville sett dem på 8 mnd.Anonymous poster hash: caecd...10b Fra sikre kilder denne påstanden da eller? Hvis det er tilfelle så sier jeg bare fy fa....for en drittsekk. Det er ikke eksen som nekter han og møte dem da? Anonymous poster hash: 3a39f...994 Leste det på fb profilen til eksen. Anonymous poster hash: 3de99...a6a
carma78 Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 De har 3 soverom...ett gjesterom, hovedsoverom og walk in closet. Hva med et barnerom til hans barn da?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Dette varer ikke lenge..... Anonymous poster hash: 7c86b...94f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 De har 3 soverom...ett gjesterom, hovedsoverom og walk in closet. Hva med et barnerom til hans barn da?Akkurat det lurer jeg også på?!?!?! Anonymous poster hash: 15f43...8e1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 De har 3 soverom...ett gjesterom, hovedsoverom og walk in closet. Hva med et barnerom til hans barn da?Akkurat det lurer jeg også på?!?!?! Anonymous poster hash: 15f43...8e1 Hvis de ikke har hatt barna på flere mnd så har han vel glemt dem ut. Nå er det vel bare ny dame, og så må vel de få hans nye kjærlighetsbarn. Anonymous poster hash: 3e1dc...530
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 De har 3 soverom...ett gjesterom, hovedsoverom og walk in closet. Hva med et barnerom til hans barn da?Akkurat det lurer jeg også på?!?!?! Anonymous poster hash: 15f43...8e1 Hvis de ikke har hatt barna på flere mnd så har han vel glemt dem ut. Nå er det vel bare ny dame, og så må vel de få hans nye kjærlighetsbarn. Anonymous poster hash: 3e1dc...530 Såvidt jeg har forstått Riise, har alle ungen vært kjærlighetsbarn Synes det er litt morsomt med de kjendisene som skal utlevere SE SÅ MYE VI ELSKER HVERANDRE, og så blir det raskt slutt likevel Ler litt jeg altså Riise kommer til å ha maaange damer til før han går i grava, dette er ikke siste golddiggerdama nei Anonymous poster hash: e5da3...383
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Skal ikke forsvare Riise, men jeg vet han er mye i Norge og har kanskje da samværet med barna her? Litt unaturlig å fly så små barn til London for samvær og da unaturlig at de har ferdig innredet barnerom? Han kalte det gjesterommet, men ingen som faktisk har sett det? Kan jo være både bamser, leker etc der uten at dere vet det? Anonymous poster hash: 7c86b...94f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Barna bor i London! Anonymous poster hash: 31b17...5e1
MissMagica Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Har ingen problemer med verken Fotballfrue, Tone, Paprikadama eller noen av de andre kjendisene som til stadighet blir diskutert her inne. Riise & co derimot, uff, da kjenner jeg at jeg sliter litt altså Og nei, orker ikke se linken heller
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Ariana kommer nå ihvertfall i bryllupet. Anonymous poster hash: 01fcd...1e5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 Hva heter eksen? Anonymous poster hash: 0c89d...d16
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #22 Skrevet 9. mai 2014 Har nok ikke lov til å skrive navnet hennes her... Men Google: Riise ekskone... Hun har åpen facebookprofil.. Der skriver hun at barna ikke er invitert i bryllupet, og at han ikke har sett ungene på 8 måneder!!!! Og hun og barna bor i London!!! Anonymous poster hash: 15f43...8e1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #23 Skrevet 9. mai 2014 Jeg skjønner ikke at noen vil ta i den fyren med ildtang engang jeg, uansett hvor mye penger han har Anonymous poster hash: 20c75...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå