Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Min sønn er 5 mnd.og i dag morges og akkurat nå har han hatt diare, han ammer, har ikke feber, og ofte gulper han?! Ja jeg tror det kommer tenner, men men er der noen som vet noe skal jeg kontakte legevakt eller?! Anonymous poster hash: 36eba...65f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Når han får feber og ikke spiser så ringer du legevakt Anonymous poster hash: dfab3...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå