Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Ekskona til broren min har nå startet et helvete mot han med advokater under skillsmisseoppgjøret. Broren min har bedt meg om å fjerne/blokkere henne og sønnen (fra hennes tidligere ekteskap) fra FB for å unngå at ting kan bli brukt mot han. Hun har aldri gjort meg noe og jeg har liten lyst til å blande meg inn i deres konflikt. De har ikke felles barn. Hadde dere gått med på å fjerne disse to fra FB-nettverket? Eller er det best å ikke gjøre noe. Anonymous poster hash: 6a5ce...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg hadde ikke blandet meg inn, særlig når det er barn innvolvert. Anonymous poster hash: cdb31...7d1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg hadde ikke blandet meg inn, særlig når det er barn innvolvert. Anonymous poster hash: cdb31...7d1 De har ikke felles barn og hennes sønn er 18 år. Anonymous poster hash: 6a5ce...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Vet ikke hva som er best, men går det ann å gi de begrensa tilgang? Alle statuser og bilder hvor både du og din bror er nevnt vil jo ho kunne se. Ho kan og se hvis du kommentere på hans bilder og statuser. Så kan fort oppstå uheldig situasjoner Anonymous poster hash: 9aa6e...224
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg hadde ikke blandet meg inn, særlig når det er barn innvolvert. Anonymous poster hash: cdb31...7d1 De har ikke felles barn og hennes sønn er 18 år. Anonymous poster hash: 6a5ce...1ad Hadde uansett ikke blandet meg inn. Anonymous poster hash: cdb31...7d1
HvittHus Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Ja det hadde jeg gjort. Familie kommer foran ekser i min verden, og med tanke på at det er advokater involvert, er det ikke et urimelig ønske fra din brors side. Endret 8. mai 2014 av HvittHus
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Jeg hadde blokkert han. Skjønner ikke hvorfor du skal være venn mer henne? Anonymous poster hash: 5ceb2...2fa
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Ja det hadde jeg gjort. Familie kommer foran ekser i min verden, og med tanke på at det er advokater involvert, er det ikke et urimelig ønske fra din brors side. Jeg tenker litt motsatt. Ikke at ekser kommer før familie, men at konflikten kan eksalere og også gå utover HI dersom hun tar noen aktive grep mot ekskona. Det vil ikke gange broren hennes noe særlig, heller ikke HI. Derfor hadde jeg utad holdt meg nøytral og ikke gjort noe som helst. Anonymous poster hash: cdb31...7d1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Tenker heller at det er broren din som muligens er en drittsekk. Hvor lenge har han vært stefar til gutten han nå skyver ut i kulda? Gutten er vel uskyldig? Anonymous poster hash: 2c229...785
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Tenker heller at det er broren din som muligens er en drittsekk. Hvor lenge har han vært stefar til gutten han nå skyver ut i kulda? Gutten er vel uskyldig? Anonymous poster hash: 2c229...785 Siterer! Anonymous poster hash: 5ecdf...0d8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Synes det virker litt unaturlig å skulle ha eksen til din bror på fb når det er konflikter. Du kan fjerne tilganger uten at hun får vite det hvis du ikke vil slette henne som venn (jeg hadde valgt sistnevnte). Anonymous poster hash: f7ca6...553
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Er det ikke normalt å bruke advokat under et skillsmisseoppgjør? Det bør ikke broren din bli overrasket over. Har han ikke gjort det allerede så skaffer han seg selvfølgelig en egen advokat! Om jeg hadde blokkert hadde vært avhengig av hvilket forhold jeg hadde til henne og sønnen hennes mens de var gift, hva som var årsaken til bruddet osv. Generelt mener jeg at barn - selv om han er blitt 18 år - ikke skal være nødt til å miste hele stefamilien fordi om forlder og steforelder ikke lenger greier å leve sammen. Anonymous poster hash: 9bc13...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå