Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Er 23, og har ganske stor nese... Noe som har ødelagt selvtiliten min siden jeg var rundt 10 år og ble bevisst på det. Har aldri, heldigvis, blitt mobbet for det. Men det har vært noen bemerkninger... Sliter i sosiale sammenhenger, med ukjente folk... Noen som har vært i samme situasjon og gjort noe med det og ønsker å fortelle litt? Hvordan det var, hvor lenge man må ha bandasje, hvordan er det med jobb osv.. Priser, klinikker å anbefale... Alt egentlig... Anonymous poster hash: 270de...c82
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har gjort det og fikk det dekket. Tok operasjonen på Rikshospitalet. Var sykmeldt i to uker etterpå, en av ukene med gips på nesa. Ble hoven og blå rundt nesa og øynene. De bruker hammer og meisel for å forme nesa, så det er ganske hardhendt behandling. Anonymous poster hash: 4da3c...c68
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har gjort det og fikk det dekket. Tok operasjonen på Rikshospitalet. Var sykmeldt i to uker etterpå, en av ukene med gips på nesa. Ble hoven og blå rundt nesa og øynene. De bruker hammer og meisel for å forme nesa, så det er ganske hardhendt behandling. Anonymous poster hash: 4da3c...c68 Kan man få det dekt?? Anonymous poster hash: 270de...c82
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Ja, hvis det plager deg nok og du klarer å formidle det til legen. Anonymous poster hash: 4da3c...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå