Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Et vennepar har et barn som bruker smokk selv om han har fylt tre år. Og da snakker vi ikke om natta eller når han skal kose. Men alltid, overalt enten man er på tur i skogen eller på lekeplassen. Er ikke det på tide å avvikle smokken når de er så store ? På alle bildene de tar av jr, har han smokken i munnen. Hva synes dere om så store barn og smokkbruk ? Anonymous poster hash: cbf58...a7c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 De har sikkert sine grunner til å ikke ta den kampen enda. Tannleger sier barna bør slutte med smokk før de blir fire for å hindre feilstiling av tennene. Før dette mener jeg det er foreldrenes valg hvor mye barnet skal bruke smokk, selv om jeg er enig i at det er mer sjarmerende uten. Anonymous poster hash: 14248...9c3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg synes ærlig talt at det er altfor mange her inne som skal mene noe om ting de ikke har noe med, og du er en av dem. Hvorfor ikke bruke tiden din på ting du har noe med? Anonymous poster hash: dcd3b...d5b
*piami* Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Spesielt.. Datteren min brukte også smokk etter fylte 3. Men da kunn ved innsovning. Sluttet noen mnd etter 3årsdsgen.. Hun hadde babylillesøster da, og syntes det meste var urettferdig i den perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå