Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Søsteren min venter baby til høsten. Skal strikke til babyen, men hvilke farger? Aner ikke kjønn. Hvitt er greit, men hvilken farge på mønsteret (Fana)? Gult og hvitt blir kjedelig og det gule kommer ikke så godt frem. Men man jeg bruke rødt eller er det "jente"? Forslag på nøytralt? Sort og hvitt blir veldig gutt? Anonymous poster hash: 712f2...df4
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Datteren min har en Fanagenser i grønt, sennepsgul og hvit. Den er knallfin! Anonymous poster hash: 4fefb...712
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Grå, grønn, brun, beige er helt nøytrale farger som både er pent til fanamønster, og som kan kombineres med hverandre og med hvitt.
Vaffelstrikk Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 http://www.agentm.no/products/alpaca-family-fair-trade-garn <-- Bilde Jeg syns de brunbeige med litt grått i er fine (for eksempel nr 210, 211, 212 på bilde), passer fint i mønster med hvitt. Men det bør jo være litt kontrast, fint om mønsteret vises når man først skal strikke det
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Hvit og grått, eller beige farger. Eller kanskje en grønnfarge Anonymous poster hash: c2b1a...314
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Synes rødt er helt ok til gutt. Anonymous poster hash: 2a0ae...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå