Gå til innhold

Hvor finner man billigst wienerpølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barnebursdag, altfor mange egentlig i forhold til økonomi, alle av samme kjønn er bedt. Håper å ikke bruke mer enn jeg må, så lurte på hvor man får billigst wienerpølser? Og hvor mange må jeg regne med til 15 barn på 10 år? Hvor mye lomper/brød burde jeg kjøpe? Aldri hatt så mange i barnebursdag før, hadde ikke så store selskaper før vi flyttet til større sted.

Anonymous poster hash: ab072...880
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny har ta "tre betal for to" på Gildes så jeg i går, men det kan godt hende at det er billigere et annet sted. 

Til tiåringer så ville jeg ha beregnet 3 til hver om det er gutter og kanskje 2 til hver om det er jenter, jeg ville uansett hatt noen i reserve. Min erfaring med barnebursdager er at noen ganger spiser de masse, mens andre ganger nesten ingenting.

Popcorn er billig og populært snacks, forøvrig.

Skrevet

Meny har ta "tre betal for to" på Gildes så jeg i går, men det kan godt hende at det er billigere et annet sted. 

Til tiåringer så ville jeg ha beregnet 3 til hver om det er gutter og kanskje 2 til hver om det er jenter, jeg ville uansett hatt noen i reserve. Min erfaring med barnebursdager er at noen ganger spiser de masse, mens andre ganger nesten ingenting.

Skrevet

Dro og handlet før jeg så svaret. Kjøpte inn til fire pølser per barn, sånn i tilfelle. Så får vi spise wiener-middager neste uke. Hehe! 

Skal ikke ha annen snacks enn kaker, er bare tre timer og de skal være ute så mye som mulig pga plassproblemer. Jeg ble "advart" av en annen mor at de spiste som hester, så tror kanskje det var lurt å ta i litt. Veldig vanskelig å vite hvor mye lomper og brød man skal ha, men det kan jo lett fryses ned. 

Tusen takk for svar!

Skrevet

Kiwi sine first price pølser og pølsebrød :) Hadde beregnet 2-3 stk til hver.

Anonymous poster hash: 535a2...ead

Skrevet

Billigste spiselige pølser jeg har sett er 16 pølser for 56 kr på rema 1000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...