Gå til innhold

Dere som bor i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo der? Vi flytter dit til høsten fordi mannen har fått jobb der.

Jeg har aldri vært i Bergen før. :) Hvordan er været? Mye regn? Miljø?

Blir rart for meg å bo i et område med 200.000 innbyggere, jeg kommer fra ei liiita bygd i østlandet. :-)

Anonymous poster hash: 700e3...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Anonymous poster hash: 700e3...250

Skrevet

Velkommen skal du være!! Et bra sted og bo! :)

Mye kjekke folk.drittvær, men folk smiler og er glad likevel :) Jeg gir deg 1 mnd så har du innøvde skills med paraplyen! :)

Miljø kommer helt ann på hvor du skal bo.. Er mye bra de fleste steder.. Men dritt finner du nok også.. Ikke bekymre drg. Her er noe for alle og enhver :))

Bergenby e nydeliii..... :D

Anonymous poster hash: 56f11...294

Skrevet

Hvor skal dere bo?

Jeg trives veldig godt, kommer aldri til å flytte. Regner gjør det jo, men da sitter vi enda mer pris på finværsdagene. Setter pris på alle dager det ikke regner, overskyet er "fint" vær ;) Men i mine øyne er det verdens fineste by! :)

Anonymous poster hash: 12f7e...4c7

Skrevet

Elsker Bergen :-D vil dere bo i byen eller litt utenfor?

Skrevet

Jeg har bodd i Bergen siden 2001 og har aldri angret! Flyttet selv fra en liten bygd.

Bergen er en mini-storby, bykjernen er veldig koselig med cafêr, butikker, parker og kort vei til Byfjellene.

Været er bergensk, det regner mye men det er glemt når en ser hvor vakker byen er i solskinn!

Har dere sett på bolig? Kan varmt anbefale Landås, kort vei til sentrum og et mer fornuftig boligmarked :D

Anonymous poster hash: 1d98b...670
Skrevet

Mye regn? I starten, men du blir alt for fort vant med det ;) Fordelen er jo at når det blir fint vær, så er alle glade og hyggelige, og alt føles bare veldig, veldig bra :P
Hvor skal dere bo? Det er flere bydeler, og de er forskjellige. Ellers er det jo en relativt stor by, der det skjer mye rundt en. Det er alltid noe å finne på, og bergenserne er faktisk ikke så ille som resten av landet skal ha det til ;) 

Anonymous poster hash: 0109c...d0f
Skrevet

Bor ikke i Bergen, men elsker byen!

Så koselig sentrum og god atmosfære. Det er dessverre så mye regn som ryktene sier, og det er dumt om man er værsyk.

Men hadde jeg ikke trengt å ta hensyn til jobb/familie ville jeg bodd der:)

Anonymous poster hash: 98398...d34

Skrevet

Vi flyttet hit i fjor sommer, og trives veldig godt :) Kommer fra en mindre by på Østlandet, men merker ikke så stor forskjell egentlig. Vi bor ikke midt i sentrum, men litt utenfor, så her er det akkurat som "hjemme" ;) Kort tur inn til sentrum for å shoppe og kikke litt, så det passer bra. Sentrum er ikke så stort at det er uoverkommelig, men litt delt opp, slik at en kan velge hva en har lyst til å gjøre :) Lykke til!

Skrevet

Bergen er verdens vakreste by! :-))) Byen er full av fantastiske mennesker, bergensere er utadvendte og hyggelige! Heldige du som skal flytte dit!

Jeg flyttet selv fra byen for 10 år siden, og jeg lengter tilbake... Er heldigvis der ofte, hjelper på det. :-)

Det regner mye til tider, men det er fullt til å leve med for når solen skinner så er alle mørke skyer glemt! B-)

Anbefaler Fana området, der flytter jeg om jeg noen gang flytter hjem igjen til vakre Bergen!

Anonymous poster hash: 10190...501

Skrevet

Anbefaler ikke å bo midt i byen om dere har barn. Det er så mye pakk der nå. Selv bor vi på Sotra. Mindre narkomane og tiggere her ute. Men alt er selvfølgelig smak og behag :) Jeg er født og oppvokst i Loddefjord, min kjære er fra Åsane, dette er steder som du finner både gode "plasser" og dårlige "plasser"miljø). Ellers er bergen en magisk by med en helt unik følelse ♥

Anonymous poster hash: da647...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...