Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hvordan komme meg over den kneika hvor jeg ikke orker å presse meg selv? Anonymous poster hash: a2b5c...3fa
Gjest thricane Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Pt timer kan være veldig til hjelp hvis du ikke kommer i gang selv. Jeg hadde ti timer for ett år siden. Nå trener jeg minimum 4 ganger i uka, helt på eget initiativ. :-D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ikke start så hardt. Begyn med å gå raskt og gjøre enkle øvelser som du vet du orker. Anonymous poster hash: 1a216...5bd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Du må gjøre om WORK out til FUN out! Altså finne noe som du liker å gjøre og synes er gøy, da vil du gi mer på trening atumatisk. Hvis du tvinger deg ut på joggetur som du hater for at du bare MÅ komme i bedre form er hele opplegget mislykkes. Finn en skikkelig motivasjon til å trene deg opp i bedre form, alt ifra bikiniform, ønske om å være sterkere, delta i maraton eller slå mannen i "sykkelrace" til sommeren. What ever tickles u`re fancy og gjør noe som er gøy... Kanskje det er aerobics, sykling med venner, gå/løpe toppturer, geocathing, orientering, styrketrening, svøming and the list goes on!!! Når du har en ekte motivasjon, finner en sport som du synes er gøy kan du begynne å sette deg delmål. Eks om 10 dager skal jeg kunne løpe den bakken uten å stoppe, svømme fire lengder fortere osv.. Anonymous poster hash: 5719d...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå