Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Var hele familien samlet, dere som hadde eldre barn fra før? sov du? spiste? ammet? og hvor var mannen din? rart så nysgjerrig på alt man blir som gravid Anonymous poster hash: 88188...76b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fødte alene. 2 timer etterpå hadde jeg dusjet, spist frokst, drukket kaffe og hadde babyen sammen med meg på rommet. Husker ikke eksakt hva jeg gjorde akkurat 2 timer etterpå, men den første dagen var jeg mye i senga med babyen. Kos, prøve å amme, leste bok og skravlet med hun i nabosenga. Anonymous poster hash: ffc3a...ee7
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Lå på overvåkningen dopa som en dupp og lengtet etter babyen min.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Hadde dusjet, ventet på storesøsteren ;-) Anonymous poster hash: 8c8c7...31c
Chl85 Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Forsøkte å sove, da jeg fødte på natta Gubben begynte å snorke med en gang! Sov ikke noe særlig, da jeg var så nervøs Denne gangen SKAL jeg sove.... eller spise og bare ta det heeeeeelt med ro
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Lå og holdt på å dø grunnet stort blodtap. Anonymous poster hash: 14514...065
☆☆☆ Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Prøvde iherdig å stå utan å gå i bakken, sida jordmødrene meinte eg skulle på do, og deretter dusje. Endte med å bli trilla til barsel utan å få gjort det.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Jeg sov Mannen satt med barnet i armene og kunne naturlig nok ikke se seg mett på ham
Bustetroll Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Aner ikke tider på noe som helst, alt var bare en boble uten tid, hehe. Men etter jeg var sydd litt og hadde fått mat på senga (Måtte spise før jeg fikk reise meg opp), tok jeg en dusj, også ble jeg sendt på gangen og lå der i 1 time for å vente på rom. Vet ikke helt hva jeg ventet på, for det var omtrent ingen der, og fikk 6mannsrom for meg selv:D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Med nr en var jeg på vei hjem etter to timer. Med nr to fikk jeg blodoverføring etter to timer og med nr tre husker jeg ikke... Anonymous poster hash: fd3e3...881
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Ble sydd. Au! Anonymous poster hash: 90962...b0f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Da lå jeg vel svimt av på do gulvet;) Var heldigvis sykepleiere og jordmor tilstede Anonymous poster hash: 5fed7...fe0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Lå og holdt på å dø grunnet stort blodtap. Anonymous poster hash: 14514...065 Det samme gjorde jeg. Legene brukte fire timer før faren var over, og de var rimelig sikre på at jeg skulle klare meg. Selv husker jeg ingenting. Anonymous poster hash: 0b979...048
*Nøtta* Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Da ble jeg trillet ned på neonatalavdelingen for å hilse på babyen min før første gang. *magisk*
skinnfilla Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Med første var jeg oppe på nyfødtavd, slukte vann og var litt medtatt. Med andre satt jeg i senga med babyen, mamma på besøk, kl var 6 på morgenen og mannen var dratt hjem for å avløse barnevakt og hente storesøster når hun våknet
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Barnet ble født tidlig på natta. Var litt sånn mamma-sjokk å plutselig ligge der på natta med en baby vi skulle ta oss av. Vi bare, oooiii hva gjør man egentlig nå? Er det meningen at vi bare skal ligge å se på hvor vakker han er(var det vi helst ville gjøre). Når skal han ha mat? Bleie? Vi ante ingenting. Pappaen var sammen med oss hele tiden så klart. Ble sydd rett etter fødsel og fikk barnet rett opp på brystet. Der lå babyen lenge til vi prøvde å legge ham i senga så jeg fikk gå på do. Prøvde en gang, men måtte gi opp. Vi fikk litt mat og drikke, lå å snakket om og så på babyen, etterhvert ble han veid og målt. Lå å så på magen min, syns den var sååååå rar! Fikk beskjed om å ligge i ro i senga til to timer var gått. Fikk etterhvert vasket meg litt på badet, husker ikke om det var i dusjen eller med kluter. Babyen fikk kose på brystet til pappaen. Vi spurte om når vi kunne få komme på pasienthotellet, men det måtte vi vente lenge på. Vi klarte ikke sove den natta, så når vi endelig kom oss over på hotellet var vi helt knust.. Sovnet endelig i ti tiden på morgenen. Husker vi var så forundret over hvor mye babyen sov! Vi torde ikke legge oss i tilfelle han våknet, men alt han gjorde var å sove! Hehe, skrev litt mer enn jeg tenkte. Ble litt kaotisk, men det var sånn det føltes den natta Ellers syns jeg det var ganske kjedelig på hotellet, neste fødsel vil jeg hjem igjen ganske fort (så langt det lar seg gjøre). Anonymous poster hash: 729ea...1ad
Karma! Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Lå på barsel og kokkelurte.. Ventet på at det skulle bli morgen og jeg kunne gå hjem gikk hjem 15 timer etter fødsel
Blomstogbier Skrevet 8. mai 2014 #21 Skrevet 8. mai 2014 To timer etter fødsel? Da lå jeg og ble sydd tror jeg eller så ventet vi på at de skulle hente oss så vi kunne dra over til barselhotellet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 1 1/2 time etter fødsel brukte jeg på å bli sydd sammen igjen, den siste halvtimen brukte jeg på å spise. Etter det rett på barselhotellet og sov til dagen etter. Anonymous poster hash: 54684...99b
Novemberdama Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 Lå neddopa på postoperativ avd. helt alene og slappet av/døsa
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #24 Skrevet 8. mai 2014 Har ikke peiling. Var så sliten og utafor, husker ikke stort. Men tror vi koste og prøvde å amme.. Var hvertfall meg og mannen Anonymous poster hash: 9b5c8...0c6 Anonymous poster hash: 9b5c8...0c6
MilleMarmelade Skrevet 8. mai 2014 #25 Skrevet 8. mai 2014 Lå fortsatt i fødesenga, forhåpentligvis ferdig sydd. Enten hadde jeg sovna, eller så lurte jeg om den ungen virkelig skulle være såå sint og om han ikke snart kunne ti stille. Sånn jeg husker det, illskrek han i to timer etter fødselen og og sparket så hardt ifra at han forsvant over skuldra mi (når han var helt ny og sleip), mens jeg trodde at nyfødte lå stille og koste med mamman sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå