Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hvor ofte var samboeren deres på byen med kompiser når dere gikk gravide? merker at jeg har vanskeligheter med det nå, og synes det er urettferdig at jeg må være hjemme! Vet ikke om det er hormoner som gjør meg litt tullete jeg; for var jo ikke noe problem før :/ Anonymous poster hash: 3b9c9...852
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor må du være hjemme? Anonymous poster hash: e586b...259
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Må du være hjemme? Anonymous poster hash: 6d6da...d0b
MammantilNurket Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Du kan da også gå ut og more deg selvom du har en passasjer i magen. Graviditet er ingen unnskyldning for å mure seg inne Jeg kan forøvrig anbefale det alkoholfrie ølet til Carlsberg. Ta på deg noe pent, finn frem de høyhælte skoene dine (husk støttestrømper!!) og shake magen på dansegulvet Kos deg!
Bustetroll Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Flere ganger i uka. Tok seg også en 3 mnd fylletur til utlandet. I denne perioden måtte jeg flytte ut, flytte inn midlertidig et sted, og finne nytt sted. 6-9 mnd gravid. Herlig tid.............
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 så og si aldri. samme som før og etter vi fikk barna. Skulle ønske han var ute litt oftere. Hadde vært deilig med en kveld alene hjemme. Anonymous poster hash: 92168...97e
gvm82 Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Hmmm.. tror jeg oppmuntret han til å gå når han ble invitert på fest mens jeg var gravid. Jeg var uannsett ikke i form til slikt, og syns det var deiligt med stille og roligt hus. Mistenkte også at det kom til å bli en stund til det ble fest på han etter fødselen... jeg hadde rett :-D
Øyne som ser!! Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Så ofte han ville. Hver helg begge dager. Jeg ble selvfølgelig med.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Så ofte han ville. Enten blei jeg med eller var hjemme Anonymous poster hash: 47b40...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå