Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er i er vikariat, har jobbet en mnd nå. Det er en 100% stilling, og i.o.m at det kun er fullstilinger utlyst så takket jeg ja selv om jeg egentlig ønsker 80%. Jeg ville forsøke, men kjenner allerede nå at d blir for mye med to små barn. Dette er en statlig stilling. Hvor greit er det å søke om dette? Det er ikke optimalt for arbeidsgiver.. Kan noen fortelle om erfaringer? Anonymous poster hash: 912ea...55a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Er det ikke en lovfestet rettighet (arb.miljøloven) å jobbe redusert når en har omsorg for barn under10 år?? Usikker på nå en ikke har fast stilling da... Anonymous poster hash: e9279...65d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Er det virkelig ingen flere med erfaring fra dette? Anonymous poster hash: 912ea...55a
Ileus Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 http://www.infotjenester.no/kompetanse/personal/2012/5/hvem-har-rett-til-redusert-arbeidstid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå