Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hun har vært ekstremt urolig i dag, og ikke klart å sove ordentlig. Veldig sånn ''vet ikke hva hun vil''. Så satte hun i å trykke, og jeg har aldri hørt henne presse ut så mye før, bæsjinga sluttet liksom aldri! Jeg ble litt lettet og tenkte at det var sikkert godt for henne å få ut, og at det var derfor hun var urolig. Hun virket også fornøyd! Jeg gikk for å skifte, og bleia var en eneste dam av avføring (merkelig hvor naturlig det er å si slikt når man har barn:p) Og i avføringen var det flere blodspor, som ''tråder''. Jeg kan se at det ikke kommer fra f.eks en rift i åpningen, da blodet er blandet inn overalt i avføringen... Dette har jeg aldri sett før på henne. Blodet var mørkt, og ikke friskt og knall rødt som blod kan være. Til opplysning er hun 4,5 mnd og fullammes, men jeg gav henne noe grøt de siste to dagene. Hva gjør man når slikt skjer? Ringer legevakt? Venter på neste bæsjebleie og ser hvordan den er? Kan dette være helt ufarlig? Jeg vil så gjerne høre at det er helt normalt... Anonymous poster hash: 69617...287
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Verken barn eller voksne skal ha blod i avføringen (er noe annet om det har skrapt opp litt på vei ut), så jeg ville ihvertfall tatt en telefon til lege/legevakt og hørt hva de mener. Mener ikke å skremme deg, altså. Men det er bedre å sjekke en gang for mye enn å ikke fange opp noe som ikke er som det skal, eller hur? Anonymous poster hash: 97b8c...04d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Min venninne med en baby på tre mnd opplevde det samme, og hun måtte droppe alt av meieriprodukter og egg i sitt kosthold. Anonymous poster hash: 482fa...ca3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Min venninne med en baby på tre mnd opplevde det samme, og hun måtte droppe alt av meieriprodukter og egg i sitt kosthold. Anonymous poster hash: 482fa...ca3 Trodde ikke dette lagde BLOD i avføringen? Hm... Har ikke spist noe utenom det vanlige tror jeg:/ Anonymous poster hash: 69617...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå