Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 i varmt land (30+) og gravid i uke 32/senere? Hvordan gikk det? Noen med god erfaring? Anonymous poster hash: 08ac3...581
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ikke vært på ferie, men forrige gang jeg var gravid var det en utrolig varm sommer her hjemme med 30+. Jeg som vanligvis nyter varmen var en del plaget av det den sommeren, ble mye mer hoven i beina blant annet orket veldig lite.
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Mulig det hadde vært bedre å være i et varmt land hvor det var air condition og nærhet til strand, men faktisk tror jeg ikke at jeg hadde orket å være så mye på stranda akkurat da, selvom jeg ellers elsker det.
Mandala Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jepp. Dro til Gran Canaria i uke 32. Det var litt for kupert terreng der, hotellet lå høyt oppi lia. Men utover det så var det riktig så ålreit syns jeg.
Mandala Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Kan hende du får flere svar ved å få frem hovedpoenget i overskriften. Det er veldig kjedelig å gå inn på et innlegg hvor det bare står et spm om noen har vært på ferie. Det kan handle om på ferie i et spesifikt land, verdensdel, med små barn, uten barn, veldig mye forskjellig rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå