Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 21 mnd har fått omgangssyken for første gang. Og siden eldstemann ikke har hatt dette så ofte er jeg ganske uerfaren på dette.

Hva er bra å gi til drikke? Mat vil han ikke ha men tar gjerne imot tips om hvilke mat som er bra og gi ved omgangssyken.

Nå får han saft, ofte og lite. Skikkelig hissig utbrudd dette da han har spydd ca 10 ganger siden klokken 14. Og nå spyr han kun opp magesyre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bland gjerne farris og eplejuice (jeg må røre ut kullsyren til min) skjær eplebiter med potetskrelleren og la det ligge litt (vet ikke hvorfor, anbefalinger fra svigermor ) og loff når han tør/orker å spise noe. På meg hjelper det med små slurker med Cola, men dette liker ikke min lille, så har ikke prøvd dette på barn. God bedring, håper du går klar!.

Skrevet

Tusen takk for råd :-)

Da står farris på handlelisten :-)

Skrevet

Kjeks, potetskruer, gullfisk er fint å starte med. Om de ikke spiser på en stund gjør ikke noe, kan ta litt tid før de får igjen appetitten. Det viktigste er at de får i seg litt drikke. Sjekk at han tisser/har våte bleier hvis du er redd han begynner å bli dehydrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...