Gå til innhold

Dere som har kommet langt i candy crush.. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på brett 341 og nå sier det stopp. Skjønner ikke helt hvordan denne skal gjøres bortsett fra der helt opplagte...som ikke tar meg noen vei.. 6 stykk 5 på rader og det er 3 stykk underst. De svarte i midten hindrer å skyte 4 på rader bort til neste søyle så hvis det ikke går noe i rad til høyre så stopper det opp. Og skal man få 3 stykk 5 på rad i tillegg før slagene er over??! Tips??

Anonymous poster hash: 0286d...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten er bomber og dobeltbomber det beste i dette spillet, slik at du får større plass. Når du har bomba bort blokkene til venstre kommer spillbrikkene dine (vet ikke hva jeg ellers skal kalle dem) over på høyre siden. Bombe så ofte du kan og ellers selvfølgelig prøve å få fem på rad.  

Håper det hjalp. Lykke til. 

Anonymous poster hash: 4b7d4...a23
Skrevet

Du må fjerne klossene på venstre side først, så kommer godteriet ned på venstre side. Så må du fjerne klossene der, så når du de tre fargebombene. Så må du samtidig klare å lage 3 selv. Kanskje du har en du kan sette inn før du begynner spillet, så trenger du bare to til?

Anonymous poster hash: a54ae...80f
Skrevet

Spilte igjennom den nå, og da hjalp det veldig å knuse fem-på-råd-godis med fire-på-rad-godis, men selvfølgelig best når dette er på høyre siden. 

Anonymous poster hash: 4b7d4...a23
Skrevet

Tusen takk for svar folkens... Men da jeg greide å bombe to poser sammen så alle de svarte forsvant så kom de tilbake når jeg tok et fekk igjen...

Anonymous poster hash: 0286d...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...