Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Har noen MAM-flasker som mangler smokker og ventiler, og finner ikke noe steder som selger det. De selger bare selve flaskene. Smokkene har jeg funnet på jollyroom, men ventiler finner jeg bare på mambaby.com og de tar veldig mye i frakt. Dessuten må man jo betale moms når man kjøper for over 200 fra utlandet, så det blir billigere å kjøpe nye flasker.... Noen som vet hvor man får kjøpt det? På forhånd takk, damer Anonymous poster hash: 3d0c2...f4f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 3d0c2...f4f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Smokkene har de nesten over alt. Hvilke ventiler snakker du om? Anonymous poster hash: 35773...0bb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Brukte MAM-flasker, men skjønner ikke helt hva du mener med ventiler? Anonymous poster hash: ab5de...308
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 I bunnen som man skrur av er det hvite gummiventiler. Jeg finner de ikke på butikker/apotek. Heller ikke smokker fra 0 mnd. Anonymous poster hash: 3d0c2...f4f
Gjest Løvemusene Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Bor du på østlandet?? De selger anticollic flaskene, topakk, store til 99 sek i Sverige på matbutikkene... Ventiler har jeg aldri sett i løsvekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå