Mamma_til_2 Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Var på foreldremøte på skolen i dag og grudde meg faktisk for det skjema vi hadde fått hjem i forkant av møtet viste en uoppmerksom ukonsentrert ADHD unge, og så skaulle vi gå gjennom kartleggingsprøvene i matte og norsk. Og jeg kjent jo ikke igjen min søte datter i det læreren hadde skrevet. Men i dag så fikk jeg vite at jenta mi hadde skåret høyest i matte og norsk, så læreren måtte ta ordene tilbake ang oppmerksomheten hennes, for hun lyttet visst selv om hun ikke alltid viser det Flinke jenta mi
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Så bra!! You go girl! Begge to :D
sug lut Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Så fint at resultatene ble så bra, gratulerer. Men manglende oppmerksomhet i timen har med mer enn resultater å gjøre, det er likevel en mulighet for at hun forstyrrer andre eller lærer - det er neppe helt uten noen som helst grunn at læreren hadde skrevet det i forberedelsespapirene?
Iiiiik Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Så fint at hun klarer seg faglig! Og litt trist at lærerens oppfatning av at hun er urolig blir til noe du betviler. Det er jo mye bedre hvis dere kan samarbeide om å finne ut av hvorfor hun er urolig i klasserommet når hun ikke er det hjemme. Hva sa de i barnehagen da? Var hun et barn som forstyrret i samlingsstund? Hvordan er hun på fritidsaktiviteter?
Mamma_til_2 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2014 Hun sier det er kjedelig på skolen derfor er hun urolig, kontaktlærer sa at det ikke var bare hun men en stor andel av barna som var slik, og de var visst flinke til og "jage" hverandre opp. Hun er ikke helt "moden" enda men kontaktlærer skal sette seg ned men de andre barna og så lærerne så skal de se om de skal legge om timene litt slik at de blir mer interessante. Men alt i alt så er jeg så stolt av jenta mi
amandine Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Så fint at hun får med seg det hun trenger! Litt leit at hun kjeder seg, og også litt leit, tenker jeg, når jeg får inntrykk av at du koser deg litt for at du synes læreren tok feil og du hadde rett. Dere har med all sannsynlighet samme mål, du og læreren, å gi datteren din innholds- og lærerike dager. Det er ingen konkurranse, dere har samme mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå