Gå til innhold

jeg er så glad!!:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte en times kjøring unna. Bytting av barnehage, jobb, boplass og jeg har termin, alt innen 14 dagers tidsrom! Nå er barnehage og jobb til samboer i boks, og nå ser det ut som om boplass går i orden og!:-D på grunn av hunden vår trodde vi det ville bli en veldig stor utfordring å finne en plass å bo, men nå har vi to bomuligheter!:-D 1 hus og 1 leilighet:)

Leiligheten ligger i gangavstand til bhg, nærmere jobben til samboer, butikk og mine foreldre. I tillegg koster den 1000 kr mindre enn huset. Huset er jo, vel et hus!:P man trenger ikke ta hensyn til noen:)

Begge boenheter har 3 soverom, noe som er ypperlig da barn nr 2 er på vei!:) leiligheten er litt mer usikker da det er ei til som er interessert, men sjansen er jo stor!:-)

 

Herregud så glad jeg er!:-D

måtte bare rope ut en plass;)

 

Anonymous poster hash: 67cff...40d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"...men nå har vi to bomuligheter!" "leiligheten er litt mer usikker da det er ei til som er interessert...."

 

Ok



Anonymous poster hash: ec289...dd4
Skrevet

 

"...men nå har vi to bomuligheter!" "leiligheten er litt mer usikker da det er ei til som er interessert...."

 

Ok

 

Anonymous poster hash: ec289...dd4

 

 

Negtiv du da!! Grattis HI, fin følelse at alt ordner seg :)

 

Anonymous poster hash: 4da34...2ec

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Så herlig :) Gratulerer :)

Skrevet

 

"...men nå har vi to bomuligheter!" "leiligheten er litt mer usikker da det er ei til som er interessert...."

 

Ok

 

Anonymous poster hash: ec289...dd4

spør deg selv: ville du hatt en stabil småbarnsfamilie til leieboere, eller en 15 år gammel festglad jente som ønsker å prøve å bo alene?;) vi er i tillegg på utkikk etter langtidsleie, så da blir det mindre styr for huseier;)

 

Anonymous poster hash: 67cff...40d

Skrevet

Krysser fingrene for at bosted også er i boks straks.

 

Husk å kalle inn godt med forsterkninger til flyttingen slik at du kan være operasjonsleder og delegere ansvar uten å slite deg ut før lille mini kommer :)

 

Lykke til :)



Anonymous poster hash: b6487...192
Skrevet

Gratulerer og lykke til! :)

Skrevet

 

Krysser fingrene for at bosted også er i boks straks.

 

Husk å kalle inn godt med forsterkninger til flyttingen slik at du kan være operasjonsleder og delegere ansvar uten å slite deg ut før lille mini kommer :)

 

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: b6487...192

Tro meg, hvis jeg gjør for mye får jeg høre det fra samboer, mor, stemor, svigermor og svigerinne:p gjør mest mulig av pakkingen nå slik at det blir mindre å gjøre rett før termin;)

 

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen:) sitter her med verdens beste følelse inni meg, har ikke følt meg så glad og optimistisk på rundt et par år!:-) endelig skal vi hjem!:)

 

Anonymous poster hash: 67cff...40d

Skrevet

Jeg er også kjempeglad i dag. Aftenposten vil trykke kronikken min, superhappy :D Gratulerer til deg, godt når ting ordner seg.

 

Anonymous poster hash: 30c7d...654

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...