Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er så slem mot kjæresten. Jeg klarer ikke la være og være paranoid. Jeg er gla og positiv i en halvtime. Så går det over. Jeg blir en dritt. Tror jeg blir lurt og kødda med. Egentlig er han verdens snilleste. Men jeg tror ikke på det i lengda. Sier uhyggelige ting som får han til og bli såret å lei seg. Jeg er et uhyre. Jager han bort og blir sur for alt godt han sier. Jeg hater meg selv snart Anonymous poster hash: 8272f...5ef
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hvordan slutte med dette. Paranoyia. Med tvangstanker osv om at han ikke er en dritt Anonymous poster hash: 8272f...5ef
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Psykolog kanskje? Du må jo komme til bunns i usikkerheten din. Anonymous poster hash: 5788a...9b3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Det virker som om du innser at det ikke er han som er problemet, men at det er du som er problemet. Ønsker du å endre deg? I så fall tror jeg du må søke hjelp! Be legen din om en henvisning til psykolog. Når du har det som du har det så trenger du hjelp til å endre det. Først og fremst så trenger du å forstå hvorfor du er som du er og gjør som du gjør. Og så trenger du teknikker til å mestre tankene dine - og oppfølging mens du endrer deg. Hvis kjæresten er en du virkelig ønsker å beholde, så synes jeg at du skal prate med ham. Si at du vet at du har et problem og at du nå ønsker å gjøre noe med det. Fortell ham at du er glad i ham, at du er lei deg for at du har såret han og at det ikke er hans skyld, og så ber du om at han holder ut mens du går til terapi. Du er ikke et uhyre som du skriver, men å behandle noen slik er uhyrlig - det er en forskjell på det Bestem deg for at NÅ vil du gjøre noe med problemet ditt. Ring legen i morgen tidlig og bestill en legetime slik at du får en henvisning til psykolog. Lykke til Anonymous poster hash: 328f3...221
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Problemet mitt er at jeg har det bra med han en dag og så best uten han en annen dag. Klarer virkelig ikke vurdere valga eller situasjoner lenger. Anonymous poster hash: 8272f...5ef
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Problemet mitt er at jeg har det bra med han en dag og så best uten han en annen dag. Klarer virkelig ikke vurdere valga eller situasjoner lenger. Anonymous poster hash: 8272f...5ef Men da trenger du hjelp til å finne ut av ting, for du greier det tydeligvis ikke alene. Det viser styrke å innrømme at man har et problem og så be om hjelp for det - så vær sterk nå! Hvis du ikke tar tak i dette så vet du hva som skjer - en dag får han nok og går, eller du dumper ham fordi han "er for snill". Så går du inn i et nytt forhold, alt bra en liten stund.... og så er det på'an igjen. Bestem deg for å gjøre noe med dette nå før det ødelegger mer av livet ditt. Det er det ikke verd. Anonymous poster hash: 328f3...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå