Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hva ønsker dere kandidaten forteller når man får beskjed om å fortelle om deg selv?!? Fortelle kort om hvem man er som person eller om utdanningsvalg og arbeidserfaring? Kom gjerne med noen andre gode tips også! Anonymous poster hash: a428e...76a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg vil vite hvem kandidaten ER. Det kan være så mangt, men hvis du bare ramser opp det som står i CV'en og i søknaden kunne du like gjerne latt være Personlig, men ikke privat, gjerne litt humoristisk om hvem du er som person og hvorfor du har endt opp der du er. Ikke så personlig at det blir kleint (trenger ikke hele privatlivet ditt), tenk at du skal presentere deg for en semi-formell forsamling. Det vil jo avhenge av hvem du blir intervjuet av (jeg har vært med i akademisk sammenheng, og da ganske uformelt, så mitt synspunkt er preget av det). Anonymous poster hash: 2c552...135
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Takk for tips! 😉😉 Anonymous poster hash: a428e...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå