Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fødte for tre dager siden, akkurat nå når jeg skrudde på vasken tissa jeg på meg. Det bare lakk ut, merka ikke at det kom en gang før jeg var våt. Kan jeg regne med at dette var et engangstilfelle og går over eller noe mer alvorlig? Usj... Anonymous poster hash: a4b30...c71
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for. Etter en fødsel har hele systemet der nede fått rimelig heftig medfart og både muskler og nerver er litt ute å kjøre. Så kort etter fødsel er det nok ikke uvanlig med den sorten uhell, tro meg. Det kan godt skje igjen, men vedvarer det over tid bør du selvsagt ta kontakt med lege. Men som sagt, mest sannsynlig dreier det som om dårlig kontroll på nerver og muskler etter fødselen. Gratulerer forresten
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Du må knipe. Flere ganger daglig. Hvis ikke blir det permanent. Anonymous poster hash: 21fde...6f0
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Du må knipe. Flere ganger daglig. Hvis ikke blir det permanent. Anonymous poster hash: 21fde...6f0 Tull og tøv og bare skremselspropaganda. Rett nok er det lurt å knipe, men tre dager etter fødsel er det ikke engang sikkert man aner hva man skal knipe fordi "alt" kjennes dødt ut. HI kommer ikke til å bli slik permanent pga manglende knipeøvelser de første timene etter fødsel, det vil i så fall skyldes årsaker utenfor HI's knipeevner.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Du må knipe. Flere ganger daglig. Hvis ikke blir det permanent. Anonymous poster hash: 21fde...6f0 Tull og tøv og bare skremselspropaganda. Rett nok er det lurt å knipe, men tre dager etter fødsel er det ikke engang sikkert man aner hva man skal knipe fordi "alt" kjennes dødt ut. HI kommer ikke til å bli slik permanent pga manglende knipeøvelser de første timene etter fødsel, det vil i så fall skyldes årsaker utenfor HI's knipeevner. Enig. Veldig mye ordner seg av seg selv etter en fødsel, de første dagene og ukene er kroppen i en slags unntakstilstand. Men anbefaler deg å knipe, altså. Det er lite sannsynlig at det kommer til å renne ukontrollert selv om du ikke gjør det, men det er fint å kunne nyse og le uten å skvette på seg. Gratulerer med baby, forresten! Anonymous poster hash: b456d...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå