Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Har en hannkatt på 1 år som er kastrert. Hva passer best med en voksen kastrert hannkatt? En kastrert hannkatt til eller en sterilisert (kastrert?) hunnkatt til? Anonymous poster hash: 5af48...c78
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har 3 kastrater og synest det er best . Med en jentepus og en guttepus kan det bli mye slåssing i løpetiden,samt skvetting fra hannkatten. Anonymous poster hash: 5d1a7...976
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har altså en kastrert hannkatt, tror du det vil gå bra og få en kastrert hannkatt til? HI Anonymous poster hash: 5af48...c78
Fru.Frøken Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har erfaring med begge deler, både to kastrerte hankatter og en kastrert hunkatt sammen med en kastrert hankatt. Begge deler funker bra så lenge kattene kommer overens ellers. Siden hankatten din er 1 år gammel, så vil jeg tro at han kan fort venne seg til en ny katt, så bør ikke være et problem. Vi har en kastrert hankatt og en kastrert hunkatt nå og de har mye selskap i hverandre, kommer veldig godt overens. Har bodd sammen siden begge var rundt 1 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Sterilisert hunnkatt! Anonymous poster hash: 4d7e4...3e0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har 3 kastrater og synest det er best . Med en jentepus og en guttepus kan det bli mye slåssing i løpetiden,samt skvetting fra hannkatten. Anonymous poster hash: 5d1a7...976 Steriliserte hunnkatter har ikke løpetid! Anonymous poster hash: 4d7e4...3e0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Eh, kastrerte hunnkatter har ikke løpetid og skvetter ingenting. Har to hunnkatter og en hannkatt, det går helt fint. Anonymous poster hash: b84f1...bfc
*Nøtta* Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Spiller ingen rolle. Så lenge den eldste katten er kastrert så vil han godta en ny katt ( om han er typen til det, og det er de fleste unge katter. ) enten det er en hunn eller hann. Men erfaringsmessig så er to kastrerte hanner roligere å dele hus med enn en hunnkatt. (kastrert eller ei) Hannkattene er mer jevne i humøret sitt enn en hunnkatt. Om jeg skulle valgt meg to katter for kos og hygge , hadde jeg uten tvil gått for to kastrerte hanner. "Katteoppdretteren"
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har to hanner og en hunn, og i alle mine år med katt har gutta vært enklere enn jentene. Men de går godt sammen alle sammen. Ingen problem når de er kastrerte/ sterilisere alle sammen. Anonymous poster hash: d6557...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå