Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Mens blodprøver hos lege negative.. Iflg apoteket skulle disse a1 testene være de beste blandet de beste.. Vil heller si at de er ubrukelig Anonymous poster hash: d259e...2a6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Da ville jeg i hvert fall ha klaget på dem. Anonymous poster hash: 076b7...6ca
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Da er det vel en sjanse for at du har abortert? Eller... Rart hvis blodprøve er negativ. Jeg fikk positiv test hjemme, men negativ hos legen. Tok da blodprøve. Den bekreftet hcg, men lavt. Jeg hadde abortert allerede før jeg visste at jeg var gravid, og testen jeg brukte hjemme var mer følsom for hcg enn den de bruker hos legen. Anonymous poster hash: 060bb...87c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Hvordan er det mulig? Hva med å teste cb e.l.? Anonymous poster hash: 5af62...66d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Ikke vet jeg, har ikke hatt en eneste blødninger på to mndr har ilp av denne tiden hatt 4 positive a1 tester og 3 negative blodprøver.. Anonymous poster hash: d259e...2a6
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 To like tråder er flettet sammen. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Ok ble ved et uhell lagt ut to ganger . Anonymous poster hash: d259e...2a6
Skyen Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje egget ikke festet seg, husker ikke i farten hva det heter. Noen ganger fester ikke det befruktede egget seg men er borti veggen i livmora så kroppen tror en stund at den er gravid og da vil man kunne teste positivt en stund pga hcg-stigning. Hadde man ikke testet seg så hadde man aldri vist om det, pga ingen blødning el andre symptomer.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje egget ikke festet seg, husker ikke i farten hva det heter. Noen ganger fester ikke det befruktede egget seg men er borti veggen i livmora så kroppen tror en stund at den er gravid og da vil man kunne teste positivt en stund pga hcg-stigning. Hadde man ikke testet seg så hadde man aldri vist om det, pga ingen blødning el andre symptomer. Kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: e0f1b...aa4
Skyen Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje egget ikke festet seg, husker ikke i farten hva det heter. Noen ganger fester ikke det befruktede egget seg men er borti veggen i livmora så kroppen tror en stund at den er gravid og da vil man kunne teste positivt en stund pga hcg-stigning. Hadde man ikke testet seg så hadde man aldri vist om det, pga ingen blødning el andre symptomer.Kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: e0f1b...aa4 Takk
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Prostatakreft hos menn vet jeg kan føre til ay mannen får HcG i urinen og dermed positive graviditetstester selv om det er pplagt at de ikke er gravide. Mulig det finnesnoen skdomer som kan gi samme utslag for kvinner, mn jeg ar ikke hør om det. Anonymous poster hash: 49b78...974
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Takk for svar Vet at visse typer kreft hos kvinner kan slå inn på graviditets tester,men nå har jeg ikke kreft, så synest det er veldig pussig. Får bare vente å se om mensen dukker opp. Eller mulig jeg har vært kjemisk gravid..det kan en jo ikke se bort fra . Anonymous poster hash: d259e...2a6
Skyen Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Takk for svar Vet at visse typer kreft hos kvinner kan slå inn på graviditets tester,men nå har jeg ikke kreft, så synest det er veldig pussig. Får bare vente å se om mensen dukker opp. Eller mulig jeg har vært kjemisk gravid..det kan en jo ikke se bort fra . Anonymous poster hash: d259e...2a6 Når i forhold til ikm testet du hjemme og hvor lenge etterpå hos legen?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Ved en kjemisk graviditet blir ikke mensen flere uker forsinket, stort sett bare noen dager i verste fall. Kan ikke legen gi deg en ultralyd så dere finner ut av det en gang for alle ? Postive tester og ingen mensen på to måneder tilsier jo graviditet, når bloprøvene da ikke viser noe, burde legen utrede deg mer nøye Anonymous poster hash: 5b445...afd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Hadde bestilt en privat ul om legen ikke har det. Anonymous poster hash: f6a4b...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå