Gå til innhold

Er din gravide livmor øm å trykke på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er. Bekymret. Mange kynnere, men livmoren er øm også i hvile. 16 uker.

Anonymous poster hash: 2d3b7...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ømt å trykke helt forsiktig på den. Er bare 8+3 , og det bekymrer meg og.

Anonymous poster hash: 38ffe...e71

Skrevet

Min var også øm å ta på de første 4 mnd. Nå er jeg 24 uker og den er ikke øm lenger. Sikkert helt normalt :)

Anonymous poster hash: a616f...60c
Skrevet

Men hvorfor i all verden trykker dere på den? Jeg er kun 6 uker på vei, men lat no den være i fred, øm eller ei!

Anonymous poster hash: 0d556...97e

Skrevet

Ja det er ømt å trykke helt forsiktig på den. Er bare 8+3 , og det bekymrer meg og.

Anonymous poster hash: 38ffe...e71

Livmora di ligger bak symfysen frem til ca uke 12. Så godt gjort å klare å klemme på selve livmora di allerede :)

TS: min var og øm men husket ikke hvor lenge varte, tror det er fordi den vokser fort, slags voksesmerter.

Anonymous poster hash: 451cf...29d

Skrevet

Men hvorfor i all verden trykker dere på den? Jeg er kun 6 uker på vei, men lat no den være i fred, øm eller ei!

Anonymous poster hash: 0d556...97e

Din livmor er enda bak skambenet og på størrelse med en halv pære. Bare vent til du er lengere og får kynnere. Da forstår du at det er umulig å ikke kjenne etter.

Anonymous poster hash: 2d3b7...7ca

Skrevet

Ja den er øm. Har vært øm hele tiden og nå er jeg 16+1. Spurte jormor om dette i forgårs og hun sa at det var helt normalt. Noen er ømme mens andre er ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...