Gå til innhold

Livredd for graviditet, en uke etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på prevensjon i mange år, nøye med å ta piller riktig. Byttet merke i vår på grunn av blødninger. Fikk plutselig mensen og har blødd i to uker, spotting siste uken. 

Har slått opp med kjæresten, men fikk besøk for en uke siden og hadde sex natt til torsdag forrige uke, selv om jeg blødde litt. 

Tirsdag ble jeg brått kvalm. kom i bølger og ble like fort borte igjen. Samme skjedde igår kveld, og idag tidlig. Jeg er rett og slett LIVREDD! 

Kjæresten er flere år yngre, bare 20, og jeg hadde bestemt meg for at eventuelle flere barn skulle komme via sæddonor. Det er uaktuelt å ha forhold eller beholde barnet, på grunn av hans alder og at jeg ikke vil ødelegge hans ungdomstid. Er jeg gravid nå må jeg ta abort. Jeg har vært så nøye med prevensjon for en grunn, nettopp fordi jeg absolutt ikke ville bli gravid og bli nødt til å ta abort. Har hele tiden visst at jeg ikke ville klart å fjerne noe barn, da jeg elsker barn og har drømt om mange. Dette er så tragisk hvis jeg er gravid. Valget står mellom å ødelegge min psykiske helse eller hans liv, og da er det meg jeg ville valgt. Jeg er så glad i han at jeg aldri ville påtvunget han et barn han ikke vil ha. 

Kan ikke teste før i neste uke, siden det er bare en uke siden samleie nå. Vet at kvalmen kan komme tidlig. 

Det kan også være hormonelle grunner, har stikninger i magen som tyder på menssmerter, og jeg spotter jo fortsatt. Mens kom overraskende en uke etter forrige blødning, så forventet mens og eggløsning har jeg ingen anelse om. 

Jeg må bare få det ut, er så redd og bekymret. Jeg gråter og banner og tar alle sorger på forskudd nå, vet det er dumt, men jeg kjenner igjen kvalmen...

Anonymous poster hash: 351cf...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...